Merkezi kilit motoru baglanti sorunu

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı vatan55

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 136
    • Puan +10/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
resimdeki  merkezi  kilit  motorunda  sorun vardı  söktüm sorunu  hallettim  derken tekrar  bir sorunla  karsılaştım motora  4 tane  kablo geliyor ve bunlarda tekli oldugu için yerlerini  karıştırdım soketi iptal  etmişler.
aranızda aynı  araçtan olanlar  yardımlarınızı bekliyorum.
arac : accent milenyum  kasa

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Milenyumculardan haber bekleyelim. Umarım biri yardımcı olur. Deneme yanılma yöntemini uyguladın mı?

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
resimdeki  merkezi  kilit  motorunda  sorun vardı  söktüm sorunu  hallettim  derken tekrar  bir sorunla  karsılaştım motora  4 tane  kablo geliyor ve bunlarda tekli oldugu için yerlerini  karıştırdım soketi iptal  etmişler.
aranızda aynı  araçtan olanlar  yardımlarınızı bekliyorum.
arac : accent milenyum  kasa

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




Çevrimdışı vatan55

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 136
    • Puan +10/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
evet baya ugraştım ama olmadı.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bu gibi onarımları yapmadan önce sana küçük bir tavsiye vereyim, bu tip parçaları sökmeden mutlaka fotoğrafını çek. Daha sonra toplarken lazım oluyor. Yada kablolara etiket yapıştır. Motorun üzerine marker ile işaret koy. Emin ol çok işine yarar. En son bir leptop'un şarj girişini tamit ettim. 140 tane vida sökmüştüm. Her katmanı sökmeden fotoğraf çekip boyları farklı olanları numaralandırdım. Yapılacak işlem bir soket değişimi ama işçilik muazzamdı. Her aşamasının fotoğrafını çektim. Toplarken çok işe yaradı. Önerimdir...

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
evet baya ugraştım ama olmadı.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




Çevrimdışı vatan55

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 136
    • Puan +10/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
tesekkürler sagolun evet  cok mantıklı
buda bana  bir ders oldu.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33