Volvo XC70 - 2014 Model

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Motor Seçenekleri

Beş silindirli benzinli turbo motor (T5)
Gerçekten sportif bir sürüş deneyimi için, yüksek performanslı 230 hp beş silindirli T5 benzinli motor var. Bu yumuşak çalışan enerji kaynağı bir turboya, değişken emme ve egzoz supabı zamanlamasına sahip ve bütün devir aralığında son derece çabuk ve güçlü tepki veriyor. California'nın ULEV II standardı gibi en zorlu egzoz atığı standartlarını karşılıyor.


Beş silindirli turbodizel motor (D3)
En son nesil beş silindirli D3 turbodizeller performans, yakıt verimliliği ve çalışma yumuşaklığını bütünüyle yeni düzeylere çıkarıyor. En son turbo ve Piezo yüksek basınçlı enjektör teknolojisini içeren bu ilham verici gelişmiş beş silindirli motorlar, bütün devir aralığında üstün torka (maks. 350 Nm) ulaşmanızı sağlıyor. Yumuşak çalışma özellikleri ve düşük gürültü düzeyleri kullanımı daha da iyi hale getiriyor. Kısa motor stroku ve azaltılan sürtünme hem atak, sportif motor tepkisine hem de yakıt verimliliğine katkıda bulunuyor. Her türlü koşulda yakıt verimliliğini daha da iyileştirmek için, bu motorlarda ayrıca Volvo'nun CO2 atıklarını azaltan fren enerjisi geri kazanımı teknolojisi de bulunuyor. Bakım gerektirmeyen bir parçacık filtresi egzoz gazlarındaki is parçacıklarını etkili bir şekilde azaltıyor ve gelişmiş egzoz atığı kontrolü de düşük azotoksit düzeyi sağlıyor; bu motorlar yakında yürürlüğe girecek sıkı Euro 5 egzoz atığı standartlarına şimdiden uygun.


Beş silindirli turbodizel motor (D4)
En son nesil beş silindirli D4 turbodizeller performans, yakıt verimliliği ve çalışma yumuşaklığını bütünüyle yeni düzeylere çıkarıyor. En son turbo ve Piezo yüksek basınçlı enjektör teknolojisini içeren bu ilham verici gelişmiş beş silindirli motorlar, bütün devir aralığında üstün torka (maks. 400 Nm) ulaşmanızı sağlıyor. Yumuşak çalışma özellikleri ve düşük gürültü düzeyleri kullanımı daha da iyi hale getiriyor. Kısa motor stroku ve azaltılan sürtünme hem atak, sportif motor tepkisine hem de yakıt verimliliğine katkıda bulunuyor. Her türlü koşulda yakıt verimliliğini daha da iyileştirmek için, bu motorlarda ayrıca Volvo'nun CO2 atıklarını azaltan fren enerjisi geri kazanımı teknolojisi de bulunuyor. Bakım gerektirmeyen bir parçacık filtresi egzoz gazlarındaki is parçacıklarını etkili bir şekilde azaltıyor ve gelişmiş egzoz atığı kontrolü de düşük azotoksit düzeyi sağlıyor; bu motorlar yakında yürürlüğe girecek sıkı Euro 5 egzoz atığı standartlarına şimdiden uygun.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Şanzıman Seçenekleri

Altı vitesli düz şanzıman
Altı vitesli bütünüyle senkromeçli düz şanzıman rahat ve hassas vites geçişleriyle canlı bir sürüş sağlıyor. Altıncı vites otoyoldaki konforu ve yakıt tüketimini iyileştiriyor. Debriyajın yumuşak hareketi de kendinizden emin ve konforlu bir şekilde hareket etmenizi sağlıyor.


Beş vitesli Geartronic şanzıman
Geartronic her iki şanzımanın en iyi yönlerini sunuyor. Rahat bir sürüş için beş vitesli otomatik olarak kullanabilirsiniz ya da vitesleri kendiniz değiştirmek isterseniz vites kolunu elle değiştirme bölümüne alabilirsiniz. Elle kullanımda daha düşük vites seçme olanağına sahip oluyorsunuz, örneğin, bir viraja yaklaşırken. Otomatik şanzıman ayrıca zor koşullar altında ağır yükle otomobilin yavaş gitmesi gerektiğinde çok yararlı oluyor. Ayrı bir kış ayarı da kaygan yollarda hareket etmeyi kolaylaştırıyor.


Altı vitesli Geartronic şanzıman
Her ikisinin en iyi yönleri için, Altı vitesli Geartronic; sakin kullanım, zorlu koşullar ya da römork çekmek için ideal olan atak bir otomatik. Elle vites değiştirmeye de olanak tanıyor ve böylece devri yükseltmek ya da ek motor freninden yararlanmak için düşük viteste kalabiliyorsunuz. Özel bir kış ayarı kaygan yüzeylerde hareket etmeyi ve yol tutuşunu korumayı kolaylaştırıyor.



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33