0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Lamborghini ve ferrari coupe olarak isimlendirilir ve ayrıca ben onlardan değilde astra focus jetta golf gibi araçlardan bahsettim. Ama m5 c63 lancer evo ımpreza istisnaTURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sedanlarda arka tekerden sonra mesafe uzun olduğu için savrulma daha fazla olur bu nedenle wrc gibi misabakalarda (evo ve subaru hariç) hb kullanılır TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Coupe olarak isimlendirildiklerini biliyorum. Fakat kasa olarak hb den çok sedana benzedikleri kesin. Onun dışında yine de sedanın yol tutuşu daha iyi olur...Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş YapLamborghini ve ferrari coupe olarak isimlendirilir ve ayrıca ben onlardan değilde astra focus jetta golf gibi araçlardan bahsettim. Ama m5 c63 lancer evo ımpreza istisnaTURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Wrc yol tutuş değil bir çeviklik müsabakasıdır aslında. Bunun için en başta ufak hatchbackler kullanılır. Birde wrc de kullanılan araçların hepsi 4 çekerdir. Sedan araçlarda ağırlık merkezi daha adil dağıtıldığı için yol tutuş daha iyidir. Madem wrc dedin. Nascar a diğer Motorsporlarına bak oralarda sedanların ağır bastığını göreceksin. Eğerki hatchback bu konuda üstün olsaydı Mercedes BMW gibi markalar bunca yıl sedan a ağırlık vermezlerdi.Bide bu yol tutuş olayını aracın çekiş sistemi de çok etkiliyor...Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş YapSedanlarda arka tekerden sonra mesafe uzun olduğu için savrulma daha fazla olur bu nedenle wrc gibi misabakalarda (evo ve subaru hariç) hb kullanılır TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş YapWrc yol tutuş değil bir çeviklik müsabakasıdır aslında. Bunun için en başta ufak hatchbackler kullanılır. Birde wrc de kullanılan araçların hepsi 4 çekerdir. Sedan araçlarda ağırlık merkezi daha adil dağıtıldığı için yol tutuş daha iyidir. Madem wrc dedin. Nascar a diğer Motorsporlarına bak oralarda sedanların ağır bastığını göreceksin. Eğerki hatchback bu konuda üstün olsaydı Mercedes BMW gibi markalar bunca yıl sedan a ağırlık vermezlerdi.Bide bu yol tutuş olayını aracın çekiş sistemi de çok etkiliyor...Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş YapSedanlarda arka tekerden sonra mesafe uzun olduğu için savrulma daha fazla olur bu nedenle wrc gibi misabakalarda (evo ve subaru hariç) hb kullanılır TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildiNascar da genel olarak coupe ler yarışıyor diye biliyorum ayrıca wrc çeviklik yarkşı haklısın ama yolu tutmayan bir araçtan çeviklik beklenmezTURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Nasıl aynı kardeşim coupe nin ön ve arka akslarının arası daha fazla ayrıca coupe daha basık olur bu sayede daha iyi yol tutar aks mesafesi de aynı şekilde yol tutuşunu artırır. Ayrıca tek fark kapı demek saçmalıktır. Şimdi sedan olarak passat jetta elantra linea var şimdi bunlarla rcz, r8, corvette, gallardo arasında tek fark kapımı TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ford focusta sedan hb ye göre arkayı daha rahat salarTURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi