Bulunamayan elektirik problemi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı minyak

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 19
    • Puan +0/-0
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Burak Susuzlu
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Arkadaşlar
öncelikle sorunumdan başlayayım
arabam rolantideyken ve tüm elektrik devreleri kapalıyken 14 volt civarı akım üretiyor.
yüke bindiğinde
(klima 4. seviye )+sis ve kısa farlar +4 lüler yandığında
araba 13 volta düşüyor ve araba çok ısınıyor bobini yapan usta bunun normal olduğunu hiçbir arabanın bu kadar yüke dayanamayacağını söylüyor
bazen ben daha çabuk etki görülsün diye arka resisdansı açıyorum onu açıp klimayı çalıştırmyacaksın diyor

şimdi bu zamana kadar 2 kez sarj dinamosu değişti
1 kez kalorifer bobini yeniden sarıldı


ve sonuç hala aynı ne yapcağım arbadan soğudum resmen



Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Kış aylarında bende açıyorum bişey olmuyodu. Bi sorun olduğu belli..

Sahibinden daha akıllı Zenfone5 ile gönderdi.



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bu kadar yüklenmekte doğru değil.  Tamam stabil çalışan bir sistemi herkes ister ama normal araç kullanırken alışkanlık haline getirip yaz günü rezistans açılmaz. Nedir bunun doğrusu, kısa farlar, klima açık, teyp açık. Budur... Eğer buna rağmen hala bir sorun olduğunu düşünüyorsan şarj dinamosuna baktır. Ama bana sorarsan bu kadar yüklenme. Yarın gidip birde çakmaklığa su ısıtıcısı ne bileyim silecekler açık vs. vs. diye denemeye çalışma tesisata zarar verirsin. Standart ihtiyaç fazlası tüm elektrik tüketen ürünleri çalıştırma.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Arkadaşlar
öncelikle sorunumdan başlayayım
arabam rolantideyken ve tüm elektrik devreleri kapalıyken 14 volt civarı akım üretiyor.
yüke bindiğinde
(klima 4. seviye )+sis ve kısa farlar +4 lüler yandığında
araba 13 volta düşüyor ve araba çok ısınıyor bobini yapan usta bunun normal olduğunu hiçbir arabanın bu kadar yüke dayanamayacağını söylüyor
bazen ben daha çabuk etki görülsün diye arka resisdansı açıyorum onu açıp klimayı çalıştırmyacaksın diyor

şimdi bu zamana kadar 2 kez sarj dinamosu değişti
1 kez kalorifer bobini yeniden sarıldı


ve sonuç hala aynı ne yapcağım arbadan soğudum resmen


Çevrimdışı minyak

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 19
    • Puan +0/-0
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Burak Susuzlu
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Bu kadar yüklenmekte doğru değil.  Tamam stabil çalışan bir sistemi herkes ister ama normal araç kullanırken alışkanlık haline getirip yaz günü rezistans açılmaz. Nedir bunun doğrusu, kısa farlar, klima açık, teyp açık. Budur... Eğer buna rağmen hala bir sorun olduğunu düşünüyorsan şarj dinamosuna baktır. Ama bana sorarsan bu kadar yüklenme. Yarın gidip birde çakmaklığa su ısıtıcısı ne bileyim silecekler açık vs. vs. diye denemeye çalışma tesisata zarar verirsin. Standart ihtiyaç fazlası tüm elektrik tüketen ürünleri çalıştırma.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Arkadaşlar
öncelikle sorunumdan başlayayım
arabam rolantideyken ve tüm elektrik devreleri kapalıyken 14 volt civarı akım üretiyor.
yüke bindiğinde
(klima 4. seviye )+sis ve kısa farlar +4 lüler yandığında
araba 13 volta düşüyor ve araba çok ısınıyor bobini yapan usta bunun normal olduğunu hiçbir arabanın bu kadar yüke dayanamayacağını söylüyor
bazen ben daha çabuk etki görülsün diye arka resisdansı açıyorum onu açıp klimayı çalıştırmyacaksın diyor

şimdi bu zamana kadar 2 kez sarj dinamosu değişti
1 kez kalorifer bobini yeniden sarıldı


ve sonuç hala aynı ne yapcağım arbadan soğudum resmen

admin sormak istediğim soru şu şimdi kış ayında yağmurlu bir günde gidiyorum ve silceklerim çalışıyor arka tarafta buhar yapmasın diye resisdans çalıyor e üşüdğüm için fan açık ve gece yolculuk yaptığım için de farlar açık ve canım sıkılmasın diye radyo açtım.  telefonumun da şarjı bitiyor çakmaklıktan telefonu şarj ediyorum. Şimdi ben çok mu yğkleniyorum sisteme ? 
zaten şarj dinamoları sistemin %30 daha fazla besleyecek şekilde konmaz mı ?


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Ben çok demedim ama yaz günü dörtlü açık, buğu rezistansı açık, klima fanı 4. Kademede, sisler açık... teyp açık, sarj takılı, farlar açık, akü markası nedir bilmiyorum ama sisteme çok yük bindiriyorsun. Bunu optimumda tutmak lazım. Isınma neden oluyor? Yeni mi başladı? Yada kablo tesisatı zayıf mı çekildi? Eğer dinamo doğru biçimde sistemi beslemiyorsa, yarın marş problemide çıkacak. %30 veya %10 fazla akım üretmesinden ziyada doğru çalışıp çalışmadığı ve tesisatın sağlığı ne durumda? Araç rölantide beklerken değil, motor devri 3000-3500 d/dk da denemek lazım. Sen bunları araç dururken yapıyorsan zaten akü ne yapsın? Hatta far aydınlatması bile düşük kalacaktır.
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Bu kadar yüklenmekte doğru değil.  Tamam stabil çalışan bir sistemi herkes ister ama normal araç kullanırken alışkanlık haline getirip yaz günü rezistans açılmaz. Nedir bunun doğrusu, kısa farlar, klima açık, teyp açık. Budur... Eğer buna rağmen hala bir sorun olduğunu düşünüyorsan şarj dinamosuna baktır. Ama bana sorarsan bu kadar yüklenme. Yarın gidip birde çakmaklığa su ısıtıcısı ne bileyim silecekler açık vs. vs. diye denemeye çalışma tesisata zarar verirsin. Standart ihtiyaç fazlası tüm elektrik tüketen ürünleri çalıştırma.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Arkadaşlar
öncelikle sorunumdan başlayayım
arabam rolantideyken ve tüm elektrik devreleri kapalıyken 14 volt civarı akım üretiyor.
yüke bindiğinde
(klima 4. seviye )+sis ve kısa farlar +4 lüler yandığında
araba 13 volta düşüyor ve araba çok ısınıyor bobini yapan usta bunun normal olduğunu hiçbir arabanın bu kadar yüke dayanamayacağını söylüyor
bazen ben daha çabuk etki görülsün diye arka resisdansı açıyorum onu açıp klimayı çalıştırmyacaksın diyor

şimdi bu zamana kadar 2 kez sarj dinamosu değişti
1 kez kalorifer bobini yeniden sarıldı


ve sonuç hala aynı ne yapcağım arbadan soğudum resmen

admin sormak istediğim soru şu şimdi kış ayında yağmurlu bir günde gidiyorum ve silceklerim çalışıyor arka tarafta buhar yapmasın diye resisdans çalıyor e üşüdğüm için fan açık ve gece yolculuk yaptığım için de farlar açık ve canım sıkılmasın diye radyo açtım.  telefonumun da şarjı bitiyor çakmaklıktan telefonu şarj ediyorum. Şimdi ben çok mu yğkleniyorum sisteme ? 
zaten şarj dinamoları sistemin %30 daha fazla besleyecek şekilde konmaz mı ?


Asus Zenfone 6 ile Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı minyak

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 19
    • Puan +0/-0
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Burak Susuzlu
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Ben çok demedim ama yaz günü dörtlü açık, buğu rezistansı açık, klima fanı 4. Kademede, sisler açık... teyp açık, sarj takılı, farlar açık, akü markası nedir bilmiyorum ama sisteme çok yük bindiriyorsun. Bunu optimumda tutmak lazım. Isınma neden oluyor? Yeni mi başladı? Yada kablo tesisatı zayıf mı çekildi? Eğer dinamo doğru biçimde sistemi beslemiyorsa, yarın marş problemide çıkacak. %30 veya %10 fazla akım üretmesinden ziyada doğru çalışıp çalışmadığı ve tesisatın sağlığı ne durumda? Araç rölantide beklerken değil, motor devri 3000-3500 d/dk da denemek lazım. Sen bunları araç dururken yapıyorsan zaten akü ne yapsın? Hatta far aydınlatması bile düşük kalacaktır.
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Bu kadar yüklenmekte doğru değil.  Tamam stabil çalışan bir sistemi herkes ister ama normal araç kullanırken alışkanlık haline getirip yaz günü rezistans açılmaz. Nedir bunun doğrusu, kısa farlar, klima açık, teyp açık. Budur... Eğer buna rağmen hala bir sorun olduğunu düşünüyorsan şarj dinamosuna baktır. Ama bana sorarsan bu kadar yüklenme. Yarın gidip birde çakmaklığa su ısıtıcısı ne bileyim silecekler açık vs. vs. diye denemeye çalışma tesisata zarar verirsin. Standart ihtiyaç fazlası tüm elektrik tüketen ürünleri çalıştırma.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Arkadaşlar
öncelikle sorunumdan başlayayım
arabam rolantideyken ve tüm elektrik devreleri kapalıyken 14 volt civarı akım üretiyor.
yüke bindiğinde
(klima 4. seviye )+sis ve kısa farlar +4 lüler yandığında
araba 13 volta düşüyor ve araba çok ısınıyor bobini yapan usta bunun normal olduğunu hiçbir arabanın bu kadar yüke dayanamayacağını söylüyor
bazen ben daha çabuk etki görülsün diye arka resisdansı açıyorum onu açıp klimayı çalıştırmyacaksın diyor

şimdi bu zamana kadar 2 kez sarj dinamosu değişti
1 kez kalorifer bobini yeniden sarıldı


ve sonuç hala aynı ne yapcağım arbadan soğudum resmen

admin sormak istediğim soru şu şimdi kış ayında yağmurlu bir günde gidiyorum ve silceklerim çalışıyor arka tarafta buhar yapmasın diye resisdans çalıyor e üşüdğüm için fan açık ve gece yolculuk yaptığım için de farlar açık ve canım sıkılmasın diye radyo açtım.  telefonumun da şarjı bitiyor çakmaklıktan telefonu şarj ediyorum. Şimdi ben çok mu yğkleniyorum sisteme ?
zaten şarj dinamoları sistemin %30 daha fazla besleyecek şekilde konmaz mı ?


Asus Zenfone 6 ile Tapatalk kullanılarak gönderildi


Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Ben çok demedim ama yaz günü dörtlü açık, buğu rezistansı açık, klima fanı 4. Kademede, sisler açık... teyp açık, sarj takılı, farlar açık, akü markası nedir bilmiyorum ama sisteme çok yük bindiriyorsun. Bunu optimumda tutmak lazım. Isınma neden oluyor? Yeni mi başladı? Yada kablo tesisatı zayıf mı çekildi? Eğer dinamo doğru biçimde sistemi beslemiyorsa, yarın marş problemide çıkacak. %30 veya %10 fazla akım üretmesinden ziyada doğru çalışıp çalışmadığı ve tesisatın sağlığı ne durumda? Araç rölantide beklerken değil, motor devri 3000-3500 d/dk da denemek lazım. Sen bunları araç dururken yapıyorsan zaten akü ne yapsın? Hatta far aydınlatması bile düşük kalacaktır.
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Bu kadar yüklenmekte doğru değil.  Tamam stabil çalışan bir sistemi herkes ister ama normal araç kullanırken alışkanlık haline getirip yaz günü rezistans açılmaz. Nedir bunun doğrusu, kısa farlar, klima açık, teyp açık. Budur... Eğer buna rağmen hala bir sorun olduğunu düşünüyorsan şarj dinamosuna baktır. Ama bana sorarsan bu kadar yüklenme. Yarın gidip birde çakmaklığa su ısıtıcısı ne bileyim silecekler açık vs. vs. diye denemeye çalışma tesisata zarar verirsin. Standart ihtiyaç fazlası tüm elektrik tüketen ürünleri çalıştırma.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Arkadaşlar
öncelikle sorunumdan başlayayım
arabam rolantideyken ve tüm elektrik devreleri kapalıyken 14 volt civarı akım üretiyor.
yüke bindiğinde
(klima 4. seviye )+sis ve kısa farlar +4 lüler yandığında
araba 13 volta düşüyor ve araba çok ısınıyor bobini yapan usta bunun normal olduğunu hiçbir arabanın bu kadar yüke dayanamayacağını söylüyor
bazen ben daha çabuk etki görülsün diye arka resisdansı açıyorum onu açıp klimayı çalıştırmyacaksın diyor

şimdi bu zamana kadar 2 kez sarj dinamosu değişti
1 kez kalorifer bobini yeniden sarıldı


ve sonuç hala aynı ne yapcağım arbadan soğudum resmen

admin sormak istediğim soru şu şimdi kış ayında yağmurlu bir günde gidiyorum ve silceklerim çalışıyor arka tarafta buhar yapmasın diye resisdans çalıyor e üşüdğüm için fan açık ve gece yolculuk yaptığım için de farlar açık ve canım sıkılmasın diye radyo açtım.  telefonumun da şarjı bitiyor çakmaklıktan telefonu şarj ediyorum. Şimdi ben çok mu yğkleniyorum sisteme ?
zaten şarj dinamoları sistemin %30 daha fazla besleyecek şekilde konmaz mı ?


Asus Zenfone 6 ile Tapatalk kullanılarak gönderildi

araç rolantideyken kendini beslemesi geremiyor mu ? ben sadece farları bile yaktığımda direk 13.4 e ve bu 13.3 13.2 diye devam ediyor rolantideyken
dinamo normalde 80 amperdi 100 amper takıldı
yeni mi yapıyor bilmiyorum ama araba tekleyince fark ettik bu sorunu
akü 75 amper inci akü


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Besleme ile ilgili olarak akü şase bağlantısına baktılar mı?  Birde ısı kaynağı nereden başlıyor? Yani arabanın hangi bölgesi aşırı ısınıyor?


Çevrimdışı minyak

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 19
    • Puan +0/-0
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Burak Susuzlu
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Besleme ile ilgili olarak akü şase bağlantısına baktılar mı?  Birde ısı kaynağı nereden başlıyor? Yani arabanın hangi bölgesi aşırı ısınıyor?


şase kaboloları ve akü kutup başları da değişti
ısınmanın nerden olduğunu bilmiyorum açıkcası ama sanırım şarj dinamosundan itibaren çünkü oda çok ısınıyor diyorlardı


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bana kalırsa şase güç iletimi zayıf. Motor bloğunda bulunan bir civatanın altına tek damar 2,5mm izolasyonlu bakır kabloyu arabanın şasesinde bulunan başka bir civatanın altına sıkıştırıp ek bir şase oluşturmayı dene. Bakalım ısınma hadisesi kesilecekmi? Daha doğrusu akım ölçümü yaptığında değerler normale dönecek mi? Şimdi ısınma olur olmasına ama alacağın neticede önemli. Umarım anlatabilmişimdir.


Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Besleme ile ilgili olarak akü şase bağlantısına baktılar mı?  Birde ısı kaynağı nereden başlıyor? Yani arabanın hangi bölgesi aşırı ısınıyor?


şase kaboloları ve akü kutup başları da değişti
ısınmanın nerden olduğunu bilmiyorum açıkcası ama sanırım şarj dinamosundan itibaren çünkü oda çok ısınıyor diyorlardı


Çevrimdışı minyak

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 19
    • Puan +0/-0
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Burak Susuzlu
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Bana kalırsa şase güç iletimi zayıf. Motor bloğunda bulunan bir civatanın altına tek damar 2,5mm izolasyonlu bakır kabloyu arabanın şasesinde bulunan başka bir civatanın altına sıkıştırıp ek bir şase oluşturmayı dene. Bakalım ısınma hadisesi kesilecekmi? Daha doğrusu akım ölçümü yaptığında değerler normale dönecek mi? Şimdi ısınma olur olmasına ama alacağın neticede önemli. Umarım anlatabilmişimdir.


Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Besleme ile ilgili olarak akü şase bağlantısına baktılar mı?  Birde ısı kaynağı nereden başlıyor? Yani arabanın hangi bölgesi aşırı ısınıyor?


şase kaboloları ve akü kutup başları da değişti
ısınmanın nerden olduğunu bilmiyorum açıkcası ama sanırım şarj dinamosundan itibaren çünkü oda çok ısınıyor diyorlardı

dediğinizi anlıyorum çalışan birşeyin ısınması gayet normal ama el değmecek kadar olmas yani ütü gibi olması  ve voltaj düşmesi benim kafamı bulandıran ayrıca içerideki led ler de pır pır yapıyor bu da voltaj sorunu olduğu anlamına gelir ki böyle olduğunu ölçtüğümüzde de anlıyoruz
 benim bildiğim dediğiniz gibi 2 farklı yerden şasi verildi biri normal biri de şarj bobinin hemen üstünden olmak üzere  arabada eklemer  yapıldı


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG

Çevrimdışı minyak

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 19
    • Puan +0/-0
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Burak Susuzlu
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Kaç elektrikçiye gittin bu sorun için?
2 elektirikçi bir dinamocu
zaten bu değişiklerin hepsini 1 tanesi yaptı


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Kaç elektrikçiye gittin bu sorun için?
2 elektirikçi bir dinamocu
zaten bu değişiklerin hepsini 1 tanesi yaptı
Sorun çözülünce bu başlıkta paylaşırsan iyi olur. Benim aklıma gelen şarj dinamosu ve yetersiz şasi. Bakalım nasıl çözecekler.

Asus Zenfone 6 ile Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı minyak

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 19
    • Puan +0/-0
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Burak Susuzlu
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Kaç elektrikçiye gittin bu sorun için?
2 elektirikçi bir dinamocu
zaten bu değişiklerin hepsini 1 tanesi yaptı
Sorun çözülünce bu başlıkta paylaşırsan iyi olur. Benim aklıma gelen şarj dinamosu ve yetersiz şasi. Bakalım nasıl çözecekler.

Asus Zenfone 6 ile Tapatalk kullanılarak gönderildi

açıkcası çözebileceklerini sanmıyorum beni arabanın normal olduğuna ikna etmeye çalışıyorlar onlar sorunu çözüyor yani :D


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Aslında normalde olabilir. Şöyle ki, eski şirket arabası vardı. Sattık kurtulduk gerçi ama, araba 2500 devirde bir hırıltı çıkarıyordu. Bunu sadece vitesteyken yapıyor. Vites boştayken yamıyordu. Çok enteresandır bu arızayla ilgili hemde yetkili servise 4 kere gönderdim. Ama servis ısrarla birşey yok diyordu. En son sefer ben götürdüm. Servis şefiyle çıktık 2500devirde sesi oda duydu :) ve cevap ilginç, bu arabanın tüm 2005 modellerinde bu ses var normal dedi :) sonra satıldı kurtulduk. Ses insanın canını sıkıyor. Sanki şanzımanda sorun varmış gibi. Şimdi bu olaya istinaden belkide sizdeki modelde bu hata standarttır. Komik gelebilir ama muadil bir araçla kıyaslama şansın varsa sor araştır derim. Çünkü bazen içinden çıkılmaz hale dönüşen sorunlar bakıyorsunuz ki kronik. Çünkü düzelmiyor. Yada düzelse bile kısa sürede tekrar ortaya çıkıyor. Renault'larda balata disk çınlaması gibi mesela...

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Kaç elektrikçiye gittin bu sorun için?
2 elektirikçi bir dinamocu
zaten bu değişiklerin hepsini 1 tanesi yaptı
Sorun çözülünce bu başlıkta paylaşırsan iyi olur. Benim aklıma gelen şarj dinamosu ve yetersiz şasi. Bakalım nasıl çözecekler.

Asus Zenfone 6 ile Tapatalk kullanılarak gönderildi

açıkcası çözebileceklerini sanmıyorum beni arabanın normal olduğuna ikna etmeye çalışıyorlar onlar sorunu çözüyor yani :D



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33