Hüseyin'in öyle söylemek istemediğini sizde az çok anlamışsınızdır Furkan bey. Bindiğin araçları duvara mı vuruyorsun cümlesini de Hüseyin'de espri olarak algılamış belli ki.
Bu tarz yazışmaları yaparken teknik verileri ön planda tutarsak bilmediklerimizi de hep birlikte öğrenmiş oluruz. Burası bir bilgi paylaşım platformudur. Aynı zamanda sosyal içerikli (forum kurallarına uygun) her konununda paylaşıldığı görmektesiniz.
Bu mesajlaşmanın ardından bu muzip mesajlaşmaya es vermek istedim.
Şimdi konumuza dönecek olursak, yaklaşık olarak 2003-2004 yılından bu yana otomobillerde insan güvenliği 1. sırada yer almaya başladı. Volvo, Saab, Audi, Mercedes ve Bmw güvenlik konusunda birçok otomobil markasına liderlik etmiş ve taklit edilmiş markalardır.
Yanlış bilinen bazı gerçeklere dikkatinizi çekmek isterim, kemikli yapı, kaslı görüntü, 19" jantlar hiçbir zaman bir otomobili zırhlı bir araç yapamaz! Otomobilinizin markası ne olursa olsun, 90km/h süratle duvara hangi markayı çarparsanız çarpın, araç içindekiler için ölüm riski hemen hemen aynıdır.
Burada önemli olan kurallara uyarak araç kullanmaktır. Yoksa 120km/h üst limiti olan bir otobanda eğer 200km/h - 280km/h süratlere çıkıyorsanız. Altınızda tankta olsa kusura bakmayın ama ölüm riski yine vardır.
Demek ki neymiş? Hiçbir otomobil yüksek süratlerde güvenli değilmiş
espri ile bağlamak istiyorum! hızlı yaşa genç öl diyenler için sürat zaten vazgeçilmezdir
Yeni c serisi konusuna bütün BMW markasını kötüleyen bir yorum attın. Şimdi mesajından derin anlamlar çıkarıyorsun orası ayrı bir mesele. Eskisi bile olsa, o bahsettiğin yıllarda bütün araçlar 1-2 yıldız. Yani o yıllarda birbirlerinden üstün yanları yoktu malesef. BMW güvenliği ikinci planda tutacak bir marka değil. Bütün markalarla beraber güvenliğine de önem vermeye başlayan bir markadır.
Yazmadan edemedim... Bindiğin araçları duvara mı vuruyorsun ? Güvenlik için "bindim" muhabbetine çektiğine göre..