Sayın "?" Radon (gerçek isminizi profil bölümüne ekleyiniz ki, yazdıklarınız inandırıcılığını kaybetmesin)
Şimdi burada yazdıklarınız doğru ise,
Öncelikle Mahkemeye verme hakkınız doğmuştur. Bu hakkınızı aramanızı tavsiye ederim.
Ayrıca Firmadan zararınızı tazmin etmesi için önce yazılı olarak talepte bulununuz. Bu talebi avukatınız aracılığı ile veya noter yolu yapınız. (Aracınıza VW Yetkili servisinde veya kasko şirketinizle tutanakla tespit ettiriniz. Bu talebinizi yazılı cevap isteyiniz. Eğer firma zararınızı tazmini kabul eder ve gereken ilgiyi gösterirse sıkıntı ortadan kalkmış olacaktır.
Eğer tam tersi olursa, sizin yapmanız gereken tek şey hukuki yollar ile zararınızın tazmin edilmesidir ki, emsal davalar var.
ForumOtomobil ailesine hoşgeldiniz. Çok geçmiş olsun.
Arkadaşlar Autoking'e giderken 2 kere düşünün. Aşağıda direkt müşteri hizmetlerine de şikayetimi bildirdiğim e-mail var. Tırnak içindeki kısım yolladığım e-mailin aynıdır. Sadece plakamı gizledim. Acaba bu autoking'in maf ettiğini düzelte bilecek düzgün bir kaportacı var mı? işini düzgün yapan bir usta lazım bana. birde aracımıda çok hafif 2 göçük var. (Autoking yapmadı göçükleri ben yaptım.) Göçükler belli belirsiz ama ben rahatsız oluyorum. bunu boyasız düzelte bilecek bir usta var mı tanıdığınız. Lütfen işini hakkıyla yapan biri varsa özelden telefon numasını yollayın.
"Aracım daha kötü hale getirildi!
Merhaba.
26.08.2013 tarihinde Gebze Şubenize, 41 xx 8xx plakalı 2012 model VW Polo BM aracımın tamponunun alt kısmında bulunan iki küçük parçayı boyatmak için bıraktım. Servisten 28.08.2013 günü aracımın hazır olduğunu ve gelip alabileceğimi söylediler ve saat 17:30 civarında aracımı teslim almak için servise gittim. Yaklaşık 1 saat bekletildikten sonra aracımın kaza yaptığını söylediler. Araçları kullanmaması gereken bir personeliniz aracımı kullanmış ve tamponumu vurmuş. (Bunu da oradaki konuşmalardan ve daha sonraki bırakışımda aracımın o kişi tarafından kullanılmamasını istediğimde öğrendim.) Ayrıca boya yapılacak yerden başka yerlere boya taşıp dalgalandırma oluşturmuş. Durumu düzelteceklerini belirtip aracımı bırakmamı istediler. 31.08.2013 Cumartesi sabah 8:30'da aracımı bırakabileceğimi ve saat 16:00 da geri alabileceğimi söylediler ve söylenilen saatte aracımı bıraktım. Yine cumartesi günü gün içerisinde arayarak elektriklerin kesik olduğunu ve aracımı pazartesi 14-15 gibi teslim edeceklerini söylediler. Sonuçta bugün (02.09.2013 tarihinde) gittim ve aracımı aldım.
Sonuç olarak ise aracımı ilk bıraktığımdan çok daha kötü durumda aldım ve pişmanlık yaşadım. Üzerine basa basa söylediğim boya fazlalığı giderilmemiş, yapılan boya kalitesi çok düşük pürüzlü ve tozlar yapışmış, ayrıca boya rengi orijinalinden daha açık. Yani aracımın dikkatli gözler dışında kimsenin fark edemeyeceği kısımlarını boyatıp güzelleştirmek isterken aracım çirkinleşti ve aracımdan soğudum.
İnternet üzerinde bu işleri yapan bir kaç firma araştırıp yorumlar okumuştum. Autoking hakkında benim başıma gelen benzer yorumlar da okudum. Ancak rakip firmaların karalaması olabileceğini düşündüm ve yinede size aracımı size emanet ettim. Ancak hata yapmışım. Kurura bakmayın ama o yorumların içerisine hemen her araba formuna benim yorumlarım da dahil olacak. Çevreme de başıma gelen bu olayı ne bir eksik ne bir fazla anlatacağım.
Umarım kalitenizi yükseltirsiniz...
(Not: Her zaman denilen getirin düzeltelim demeyin. Autoking Gebze'ye zerre kadar güvenim kalmadı. Her seferinde daha kötü oldu aracım. Ayrıca aracımı iş aracı olarak kullandığım için plansız bırakmalar bana ciddi zarar olarak geri döndü.)"