OTOMOBİLİN BOYASI FABRİKADA 170-180 DERECE SICAKLIKLARDA BOYANIN İÇERİSİNE HARDENER GİRMEDEN YÜKSEK SICAKLIKLARDA KURUTULUYOR.DIŞARIDA YETKİLİ SERVİSLERDE SANAYİDE YAPILAN BOYALAR TAMİR BOYALAR OLARAK GEÇİYOR OPAK VE VERNİĞE HARDENER GİRİYOR VE ORTAM SICAKLIĞIYLA VEYA BOYA FIRINLARINDA KURUMAYI HIZLANDIRMAK İÇİN FIRINLARDA 65-70 DERECEDE 45 DAKİKA KURUTULUYOR.KUŞ PİSLİĞİ ASİTLİ OLDUĞU İÇİN BULUNDUĞU YERİ BOYAYI ERİTİYOR (BOZUYOR) ORJİNAL BOYAYA KUŞ PİSLİĞİ İZ YAPAR AMA SONRADAN TAMİR BOYASI YAPILAN YERLERE KUŞ PİSLİĞİ İZ YAPMAZ.ARACIMIZA KUŞ PİSLİĞİ GELDİĞİ ZAMAN EN KISA SÜREDE YIKAMAMIZ GEREKİYOR Kİ ARACIMIZIN BOYASINI BOZMASIN.