Arkadaşlar tekrar merhaba,
Biraz önce nihayet konuşabildik. Temel sorunun exper ile servisin arasındaki iletişim kopukluğu ve servis görevlilerinin ilgisizliğinden kaynaklandığını düşünüyorum. Servis görevlisi diyor ki, exper onay vermedi ama kaza çok büyük çapta olmadığı için durumu beyan ile çözebiliriz dedi. Ki muhtemelen, %99 olumlu olacak dedi. Aynı şeyi kaskocum da söylüyor dedim
En sonunda kaskomu yapan bayan servisle görüştü. Tamam şuan sorun yok dedi sadece imza atmanız gerekiyor. Dedim ki, exper geldiğinde size bunu söylemedi mi? İkisi ayrı ayrı şeyler mi? Onay ve beyan arasındaki fark nedir? Neden benim tekrar aramam bekleniyor? Niye iki kez iş yapılıyor? Dediğimde, haklısınız çok yoğunuz vs. cevabını aldım. Ama dedim bu beni ilgilendirmiyor... Tahminime göre exper filan gelmedi arkadaşlar. Belki bir art niyetleri yoktu ama beklettiler bir şekilde aracı. Yani saçma değil mi? Exper geliyor, onay vermiyor ama beyan durumuna da hiçbir şey demiyor? Yani ne yapılacağı, nasıl yapılacağı, nasıl bir yol izleneceğini kimse bilmiyor. Böyle bir saçmalık olur mu? Ben experin geldiğine kesinlikle inanmıyorum. Servis müdürü ile ayrıca görüşücem bu konuyu... Şimdi imzam gerekiyormuş, olayın nasıl gerçekleştiğini, aracın nerede park halinde olduğunu anlatacakmışım. Gidip imzalayacağım. Olaydan bir gün sonra bana araç verilecekti dosya açılmadığı için verilememişti. Servise diyorum dosya neden açılmadı? Henüz görünmemiştir diyor... Seneye görünür mü dedim? Ya arkadaş ben peşinden koşmak zorunda mıyım bunların? O kadar para veriyorum siz koşun? Ben neden koşuyorum? Saçmalık... Neyse gidip başlarına dikileceğim yoksa olmayacak bu... İlginiz için ayrıca teşekkür ederim arkadaşlar. Sitenizin yayınına devam edebilmesi, katkı amacıyla reklamlarınıza tıkladım. Çok bir getirisi olmasa da bir faydasının olacağını düşünüyorum. İyi akşamlar.