Ooo detaylar da geldi!

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin


Tüm otomobil firmaları arabalarını hafifletmek için teknolojilerini geliştirirken Opel’de bunu başarabilmek için boş durmamış. Öyle ki Opel mühendisleri öylesine yoğun çalışmışlar ki yeni Astra’da en az 120 ile 200 kg arasında bir hafiflik yakalayabilmişler. Bunu tabikide tamamiyle yeni vasıta mühendisliğine borçlular. Kaportada %20 oranında bir kazanım, şaside ise 50 kg’a varan bir kazanım olduğu belirtildi. Alt şasideki kullanılan metaller, yüksek mukavemetli ve ultra hafif çelikten üretilen metallerle değiştirilerek bu kazanç sağlanmış.

5 santim daha kısa bir gövde ve 2 santim daha kısa bir dingil aralığına sahip olacak olan model 35 milimetre daha fazla diz mesafesi sağlayacak. Dış tasarımdaki değişimler neticesinde de 0.30’un altında bir sürtünme katsayısı olan Astra K’nın bir önceki neslinden tavanının 2.6 cm daha alçak olacağı belirtildi.

Motor gamında ise güçler, 1.6 CDTI dizel motorda 95 beygirden, 1.0 ECOTEC üç silindirli motorda 105 beygirden başlayacak. Ve yeni 1.4 ECOTEC dört silindirli tamamı alüminyumdan imal edilmiş motor ise 145 beygir güç ve 250 Nm tork üretecek.

Yeni Astra artık yolları tamamı led olan farlarıyla aydınlatacak. Bu farlara IntelliLux LED matrix headlights adını veren Opel, bu farların objeleri 80 km hız ile giderken 30-40 metreden sürücünün farketmesine olanak sağlayacağını ve xenon farlarla halojen farlardan daha çabuk olacağını belirtti.

Yeni Astra’nın kabininde ise Opel, tamamiyle yeni görünen en son nesil IntelliLink bilgi sistemini, Android Auto ve CarPlay ile uyumlu hale getirmiş. 8 inch’lik bir ekrana ve 4G LTE ile Wi-Fi hotspot’a sahip olan bu sistem Opel’in OnStar adını verdiği kişisel bağlantı ve servis asistanıyla birlikte çalışacak.

Bir çok yeni nesil otomobil gibi Opel Astra’da artık güvenlik sistemlerinin en son teknoloji olanlarıyla donatıldı. Bunların içerisinde şerit takip asistanı, şerit değiştirme ikazı, kör nokta uyarı sistemi ve geri görüş kamerası yer alıyor.

Sürücülere daha iyi bir konfor sunabilmesi için elden geçirilen koltuklar 18 farklı yöne hareket edebilirken ısıtma ve masaj fonksiyonu Opel hayranlarını şimdiden rahatlatmış durumda. Arka koltuktakileri de unutmayan Opel, opsiyonel olarak arka koltuklarda da ısıtma opsiyonunu sunacak.

Sonbahardaki Frankfurt Otomobil Fuarında görücüye çıkacak olan Yeni Opel Astra, tanıtımının ardından kısa bir süre sonra bayilerdeki yerini alacak.














Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Arka tasarımı bmw m6 grand coupe gibi, ön kısım nedense peugeot 208'e çok benziyor. Kapı tasarımlarıda biraz citroen birazda renault'u andırıyor. karma bir tasarım olmuş. iç tasarımıda mazda 3 tasarımını andırıyor. Demek ki 1 arabayla birçok arabanın tasarımını bir arada bulabileceğiz. Bravo :)


Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Arka tasarımı bmw m6 grand coupe gibi, ön kısım nedense peugeot 208'e çok benziyor. Kapı tasarımlarıda biraz citroen birazda renault'u andırıyor. karma bir tasarım olmuş. iç tasarımıda mazda 3 tasarımını andırıyor. Demek ki 1 arabayla birçok arabanın tasarımını bir arada bulabileceğiz. Bravo :)
Aynen ama bu hali benim daha çok hoşuma gitti.. Bu kadar model Marka araba yapıldı en ufak çizgiyi değiştirsen faklı modellere benziiyor. Kopyala yapıştır yapmamış en azından :D


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Arka tasarım ne olursa olsun çok şık olmuş.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Arka tasarımı bmw m6 grand coupe gibi, ön kısım nedense peugeot 208'e çok benziyor. Kapı tasarımlarıda biraz citroen birazda renault'u andırıyor. karma bir tasarım olmuş. iç tasarımıda mazda 3 tasarımını andırıyor. Demek ki 1 arabayla birçok arabanın tasarımını bir arada bulabileceğiz. Bravo :)
Aynen ama bu hali benim daha çok hoşuma gitti.. Bu kadar model Marka araba yapıldı en ufak çizgiyi değiştirsen faklı modellere benziiyor. Kopyala yapıştır yapmamış en azından :D


Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Teknik verilere ne diyosun ? boyu, motor, içi..


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
1000cc motor için 105 beygir bence iyi ama tork nedir? yükte nasıl davranır? ne kadar yakıt tüketir kullanıma başladıktan sonra yorumlara bakmak lazım ama bu tip araçlar için bana sorarsan bence ideal motor tipi en düşük 1400cc olması gerek. 1600cc zaten bire bir yeterli. (bana göre)


Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
1000cc motor için 105 beygir bence iyi ama tork nedir? yükte nasıl davranır? ne kadar yakıt tüketir kullanıma başladıktan sonra yorumlara bakmak lazım ama bu tip araçlar için bana sorarsan bence ideal motor tipi en düşük 1400cc olması gerek. 1600cc zaten bire bir yeterli. (bana göre)
Doğru diyorsun. Bende bazen 1300cc zararlarını görüyorum. 200nmde tork var. Yokuşta araba tıkandı geçen. Ama yük fazlaydı. 2ye düşürüp deviri yükselttim 4000 yapıp 3e taktım ozaman rahatladı. İlk defa başıma geldi..



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33