2JZ Motor hakkında bilgiler (Japon Harikası)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Alıntı ve Çeviri Vikipedia.com adresinden alınan Almanca metninden yapılmıştır.

2JZ Motor

6 silindirli, kayış tahrikli çift üstten eksantrikli olup, Toyota Motor Corporation tarafından tasarlanan ve üretilen hava soğutmalı ve turbo motor sistemidir. Bu motor Japon mühendisleri tarafından 1991-2002 yılları arasında Toyota'nın Supra modellerinde kullanılmıştır.

2JZ-GTE eklentisini Alman şirketi olan Johann A. Krause Maschinenfabrik tarafından yapılan geliştirmeler sonucu dişli sisteme geçerek almıştır.

Toyota A341E 4-vitesli otomatik olarak Toyota V160 ve V161 6-vitesli manuel (müştereken Tip 233 olarak Getrag GmbH ile birlikte geliştirilmiştir)

Ortaklaşa sıralı yapılandırmada, Hitachi ile Toyota tarafından geliştirilen ikiz turbo ilavesi, 280 PS, sonra, Japon otomobil endüstrisi maksimum (206 kW 230 PS (166 kW, 225 hp DIN) olan ticari anılan çıkışı kaldırdı. Bunun yerine 5600 rpm'de 280 hp DIN) vardı. Ilk görünüm olarak, tanıtımı 1997 yılında VVT-i ile 46.4 kgm (455 Nm, 335 lbft) olarak okunduğu için 44.3 kgm (435 Nm, 320 lbft) olarak yapıldı.

Normalde 320 beygir fabrikasyon üretilen bu motoru efsane yapan özelliği ise, basit ve ucuz motor modifiyesi ile 1000 beygir gücüne çıkarmak mümkün olmuştur.

Bu denli yüksek performansa ulaşabilen motor, profesyonel olmayan sürücüler tarafından araç üzerinde kullanıldığında ölüm makinesine dönüşmektedir.

2JZ Motor nasıl birşeydir? İşte fotoğrafı



2JZ Motor videosu

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=b35721e58be04feac742e38d5028f775"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=b35721e58be04feac742e38d5028f775"><b>Giriş Yap</b></a>

Efsane motor 2JZ motor Japon ürünüdür.  Bu motor 1986 model Volvo 760 SW modele takılınca neler olmuş izleyelim :)

Toyota Supra

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=b35721e58be04feac742e38d5028f775"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=b35721e58be04feac742e38d5028f775"><b>Giriş Yap</b></a>



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
inanılmaz güçlü motor... hayranlıkla izledim supra yı...


Çevrimdışı Umur Akkurt

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,476
    • Puan +33/-8
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin
Supralar efsane 2 3 tane benim çocukluk arkadaşımın çalıştıgı Tüm oto draglara hazırladıkları araçlarda vardı. Msupra  gibi.Normal supralarda var .....

Stock olarak kullanılan en güzel motorlardan biri 2JZ gte dışında honda s2000 üstünde bulunan F22C  motorda efsanedir.stokda en yüksek devri çeviren 8000 devirdir buda ve 2.0 cc de en güçlü motor olma özelligini taşımakdadır.Bunların yanında Bi gün önden çekişli bir araç swaplayacak olsam en ideal motor 4g63 evo9 motorudur.


Çevrimdışı JuniorFalcon

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 329
    • Puan +6/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Burak
  • Marka: Chevrolet
  • Model: Lacetti 1.6 WTCC
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Benzin
G4ED devam abi :D 2jz şu ön kaldırtanlar değilmi yasaklımı neydi öyle okumustum bi ara


Çevrimdışı ilhan T.

  • FO-Muhteşem Üye
  • *
    • İleti: 787
    • Puan +26/-8
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: İLHAN TAŞKO
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2001
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bizim accentlerde bu motor olduğunu düşünsene :D her hafta buluşma yerine yarış düzenleriz :D


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
İlhan sen çıkmacıdan 2 uçak kanadı alıp kaynatırsın şaseye, uça uça gelirsin buluşmalara  :siritan:

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Bizim accentlerde bu motor olduğunu düşünsene :D her hafta buluşma yerine yarış düzenleriz :D


Çevrimdışı Umur Akkurt

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,476
    • Puan +33/-8
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin

Çevrimdışı Umur Akkurt

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,476
    • Puan +33/-8
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin
Evet avrupada G4ED australia yada bir vatandaş custom yaparak 300 bg çıkartmıştı... 1.6 L admireden


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Motor gövdesininde uyum sağlaması lazım tabi... bazılarında Air intake kaputun üzerinden çıkıyor...

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Evet avrupada G4ED australia yada bir vatandaş custom yaparak 300 bg çıkartmıştı... 1.6 L admireden


Çevrimdışı Umur Akkurt

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,476
    • Puan +33/-8
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin
Bunda anormal durum yokdu.Normal şehir trafiginde lastikleri parçalayan bi araçtı :D



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33