Jant kapağı nasıl takılır? Fotoğraflı anlatım!

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Arkadaşlar bugün Ankara Karşıyaka mezarlığına gittim. Mezarlık içerisinde araçlara tahsis edilen yollar bazı noktalarda çok dar ve geçmek zor. Hele birde karşınıza jipiyle amatör sürücü denk gelirse, sürtmek, jant kapağı parçalamak kaçınılmaz oluyor.

Bugün tamda böyle bir olay yaşadım. Ve ardından kırılan jant kapağını değiştirdim. Tabiki her jant kapağı bijonlara sabitlenmiyor. Eğer sizde buna benzer jant kapağı kullanıyorsanız işinize yarayacağını düşündüm.

Ayrıca verdiğim bilgiler, lastik değiştirme işine de yarayacaktır. Bilenler bilir, bilmeyenlere de forumotomobil.com un yardımı olsun istedim ve başladım işleme. İşte fotoğraflı anlatım ayrıcalığı ile jant kapağı değişimi.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap



Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Araç Adem'in Onur abi...
1-2 uyarıda bulunmak istiyorum...
1) kriko vurulan nokta doğru değil. Kriko, şuanda vurulan yerin yanındaki çıkıntı bölgeye vurulmalı... Fabrikanın uygun gördüğü destek noktası orası.
2) Jant kapaklarını GENELDE 3 bijon tutar... Bir tanesi boşta olur... Bu sayede tekeri tek bijon sabit tutarken diğerleri sökülerek jant kapağı değişebilir. Fakat alınan kapakta buna bakılmalıdır... Yan sanayi kapaklarda genelde olmaz bu durum...


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Mübarek gün sen neden benim yaptığım her işe muhalifsin anlamadım? Kolmu kalır 4 lastiği sök tak... Yemin ettin galiba benimle uğraşmaya.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Eline sağlık Uğur ama keşke hepsini takım değiştirseydin daha güzel olurdu :D :D :D


Araç Adem Uğur'un... :)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Bu arada araç kime ait? Bizden gizli araba mı aldın yoksa? :D


Valla Turaç dayayacak yeri biliyorumda :D dayamaya niyetim olmadı. Klasik usta dayaması yaptım :)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Araç Adem'in Onur abi...
1-2 uyarıda bulunmak istiyorum...
1) kriko vurulan nokta doğru değil. Kriko, şuanda vurulan yerin yanındaki çıkıntı bölgeye vurulmalı... Fabrikanın uygun gördüğü destek noktası orası.
2) Jant kapaklarını GENELDE 3 bijon tutar... Bir tanesi boşta olur... Bu sayede tekeri tek bijon sabit tutarken diğerleri sökülerek jant kapağı değişebilir. Fakat alınan kapakta buna bakılmalıdır... Yan sanayi kapaklarda genelde olmaz bu durum...


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
:D iyide usta marşpiyele dayamaz ki... :D Direk dingile dayar  :-4 En azından Mersindekiler...  :dalgaci:


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Ankara'daki ustalar nereye dayayacağını bilir. ForumOtomobilcilerde!  :-4

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
:D iyide usta marşpiyele dayamaz ki... :D Direk dingile dayar  :-4 En azından Mersindekiler...  :dalgaci:


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Turaç, hayrına bir lastikte sen sök takta, paylaş :D

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Araç Adem'in Onur abi...
1-2 uyarıda bulunmak istiyorum...
1) kriko vurulan nokta doğru değil. Kriko, şuanda vurulan yerin yanındaki çıkıntı bölgeye vurulmalı... Fabrikanın uygun gördüğü destek noktası orası.
2) Jant kapaklarını GENELDE 3 bijon tutar... Bir tanesi boşta olur... Bu sayede tekeri tek bijon sabit tutarken diğerleri sökülerek jant kapağı değişebilir. Fakat alınan kapakta buna bakılmalıdır... Yan sanayi kapaklarda genelde olmaz bu durum...


Çevrimdışı Adem

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 311
    • Puan +16/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Aem UĞUR
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2001
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Ya zaten orjinal kapağı nerde buluyoruz. Önceden yan sanayi kapakların üzerinde de hyundai amblemi vardı artık oda yok. Yanında yapışkanlı amblem veriyorlar
Söz vermek adama yakışır kıvırmaksa bele..


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Aynen öyle, eski tip kapaklarda hyundai arması kabartma şeklindeydi, ama şimdi sticker veriyorlar yanında.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Ya zaten orjinal kapağı nerde buluyoruz. Önceden yan sanayi kapakların üzerinde de hyundai amblemi vardı artık oda yok. Yanında yapışkanlı amblem veriyorlar


Çevrimdışı Adem

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 311
    • Puan +16/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Aem UĞUR
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2001
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Aynen öyle, eski tip kapaklarda hyundai arması kabartma şeklindeydi, ama şimdi sticker veriyorlar yanında.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Ya zaten orjinal kapağı nerde buluyoruz. Önceden yan sanayi kapakların üzerinde de hyundai amblemi vardı artık oda yok. Yanında yapışkanlı amblem veriyorlar
Sticker ilk başta güzel ama suyla temas edince bırakıyor kendini.
En güzeli 4 kapağıda değiştirmek. Amblemsiz. Ne dersin Uğur abi :)
Söz vermek adama yakışır kıvırmaksa bele..


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
10 lira 2 kapak :) değiştirelim kardeşim! toplamda 12 bijon var, 6'sını ben, 6'sını sen sökersin. Değiştiririz ;)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Aynen öyle, eski tip kapaklarda hyundai arması kabartma şeklindeydi, ama şimdi sticker veriyorlar yanında.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Ya zaten orjinal kapağı nerde buluyoruz. Önceden yan sanayi kapakların üzerinde de hyundai amblemi vardı artık oda yok. Yanında yapışkanlı amblem veriyorlar
Sticker ilk başta güzel ama suyla temas edince bırakıyor kendini.
En güzeli 4 kapağıda değiştirmek. Amblemsiz. Ne dersin Uğur abi :)


Çevrimdışı Adem

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 311
    • Puan +16/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Aem UĞUR
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2001
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Hatta o bijonları boyayalım. Görenler yenisini al diyor ama ne gerek var. Elimizde boya var yapacak adam da var ;)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
10 lira 2 kapak :) değiştirelim kardeşim! toplamda 12 bijon var, 6'sını ben, 6'sını sen sökersin. Değiştiririz ;)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Aynen öyle, eski tip kapaklarda hyundai arması kabartma şeklindeydi, ama şimdi sticker veriyorlar yanında.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Ya zaten orjinal kapağı nerde buluyoruz. Önceden yan sanayi kapakların üzerinde de hyundai amblemi vardı artık oda yok. Yanında yapışkanlı amblem veriyorlar

Sticker ilk başta güzel ama suyla temas edince bırakıyor kendini.
En güzeli 4 kapağıda değiştirmek. Amblemsiz. Ne dersin Uğur abi :)
Söz vermek adama yakışır kıvırmaksa bele..


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Aynen kardeşim , Cumartesi çökelim!

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Hatta o bijonları boyayalım. Görenler yenisini al diyor ama ne gerek var. Elimizde boya var yapacak adam da var ;)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
10 lira 2 kapak :) değiştirelim kardeşim! toplamda 12 bijon var, 6'sını ben, 6'sını sen sökersin. Değiştiririz ;)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Aynen öyle, eski tip kapaklarda hyundai arması kabartma şeklindeydi, ama şimdi sticker veriyorlar yanında.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Ya zaten orjinal kapağı nerde buluyoruz. Önceden yan sanayi kapakların üzerinde de hyundai amblemi vardı artık oda yok. Yanında yapışkanlı amblem veriyorlar

Sticker ilk başta güzel ama suyla temas edince bırakıyor kendini.
En güzeli 4 kapağıda değiştirmek. Amblemsiz. Ne dersin Uğur abi :)


Çevrimdışı Adem

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 311
    • Puan +16/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Aem UĞUR
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2001
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Sağol Adem ama asıl Uğur abinin eline sağlık baya uğraştı. Sıcağın altında oruç oruç lastiği söküp taktı.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Emeğine sağlık adem güzel çalışma olmuş  :tamam: :tamam: :tamam:
Söz vermek adama yakışır kıvırmaksa bele..


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
 :utanmak: :utanmak: Benim önce bijon anahtarı almam lazım.. Ş.siz Ford o kadar dandik bir bijon anahtarı koymuş ki, kabak çiçeği gibi açılmış anahtar... 2 ay oldu araç geleli ben hala bijon anahtarı alacağım  :utanmak: :utanmak:
Alayımda benim saplamaları değiştirmem lazım... Bakalım eğer becerebilirsem kendim değiştireceğim saplamaları...

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Turaç, hayrına bir lastikte sen sök takta, paylaş :D

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Araç Adem'in Onur abi...
1-2 uyarıda bulunmak istiyorum...
1) kriko vurulan nokta doğru değil. Kriko, şuanda vurulan yerin yanındaki çıkıntı bölgeye vurulmalı... Fabrikanın uygun gördüğü destek noktası orası.
2) Jant kapaklarını GENELDE 3 bijon tutar... Bir tanesi boşta olur... Bu sayede tekeri tek bijon sabit tutarken diğerleri sökülerek jant kapağı değişebilir. Fakat alınan kapakta buna bakılmalıdır... Yan sanayi kapaklarda genelde olmaz bu durum...


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
:D arabayı bozmada :D


Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
:utanmak: :utanmak: Benim önce bijon anahtarı almam lazım.. Ş.siz Ford o kadar dandik bir bijon anahtarı koymuş ki, kabak çiçeği gibi açılmış anahtar... 2 ay oldu araç geleli ben hala bijon anahtarı alacağım  :utanmak: :utanmak:
Alayımda benim saplamaları değiştirmem lazım... Bakalım eğer becerebilirsem kendim değiştireceğim saplamaları...

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Turaç, hayrına bir lastikte sen sök takta, paylaş :D

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Araç Adem'in Onur abi...
1-2 uyarıda bulunmak istiyorum...
1) kriko vurulan nokta doğru değil. Kriko, şuanda vurulan yerin yanındaki çıkıntı bölgeye vurulmalı... Fabrikanın uygun gördüğü destek noktası orası.
2) Jant kapaklarını GENELDE 3 bijon tutar... Bir tanesi boşta olur... Bu sayede tekeri tek bijon sabit tutarken diğerleri sökülerek jant kapağı değişebilir. Fakat alınan kapakta buna bakılmalıdır... Yan sanayi kapaklarda genelde olmaz bu durum...



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33