Forum Otomobil, Otomobil Forumu
Uygulamalar ve Bilgi Paylaşımı => Taşıt ve Sürücü İşlemleri => Konuyu başlatan: tuba gür - 21 Temmuz 2014, 13:48
-
mrb arkadaşlar ben renault dan 2014 model symbol model sıfır araç aldım.arabamı servise bakım yaptırmaya götürdüm servisten aradıklarında arabamı serviste çarptıklarını söyeldiler ön taraftan vurmuşlar. daha sonra çağırdılar uzlaşmaya bize teklif ettikleri tercihler
1-başka bir arabadan parca takalım
2-biz arabayı 37 ye almıştık boştu ötv yoktu ozaman bize 8 bin fark verin 45 bin ne yani fır araba verelim(ki biz arabayı aldığımız dönemde 45 bin verseydik 1.6 full dolu araç alıcaktık şimdi 45 binde boş vericeklermiş)
3-bizim kullandığımız sıfır gene aynı symbol 2014 model 8000 binde araç vericeklermiş (bizimkisi 7000 de)
bana yardımcı olun bu durumun hukukş açıdan önemi ne yoksa tercihlerden birini değerlendireyimmi dava açarsak nekadar sürece sonuçlanır
-
Öncelikle geçmiş olsun. Bu olay benim başıma gelse mahkemeye veririm, mahkeme sonuçlanana kadarda o servisten yedek araç temini isterim. Hukuki olarak tüm hakkımı kullanırdım.
-
Öncelikle geçmiş olsun. Bu olay benim başıma gelse mahkemeye veririm, mahkeme sonuçlanana kadarda o servisten yedek araç temini isterim. Hukuki olarak tüm hakkımı kullanırdım.
bide söyle bi durum var kasko gelip eğer aracı tamir ederse mahkeme sonuçunda koska arabayı kullanılır hale getirdik deyipte bizim araç hem değişen parcalarıyla kalıcak hemde raporlara kazalı araç olarak gecermiş bi doğruluğu varmı bunda bilginiz varmı
-
Öncelikle geçmiş olsun. Bu olay benim başıma gelse mahkemeye veririm, mahkeme sonuçlanana kadarda o servisten yedek araç temini isterim. Hukuki olarak tüm hakkımı kullanırdım.
bide söyle bi durum var kasko gelip eğer aracı tamir ederse mahkeme sonuçunda koska arabayı kullanılır hale getirdik deyipte bizim araç hem değişen parcalarıyla kalıcak hemde raporlara kazalı araç olarak gecermiş bi doğruluğu varmı bunda bilginiz varmı
İşte burada yapmanız gereken, avukatınızla konuşup, aracınızın servis hatası sebebiyle kaza yapmasından dolayı değer kaybı tazminatı davası açmanız. siz aracın sıfırlanmasını ve yeni bir aracın verilmesini talep edersiniz, ama onlar yeni araç değilde tamir edilmiş aracı vermeye kalkarlarsa sizde tazminat talep edersiniz.
-
Öncelikle geçmiş olsun. Bu olay benim başıma gelse mahkemeye veririm, mahkeme sonuçlanana kadarda o servisten yedek araç temini isterim. Hukuki olarak tüm hakkımı kullanırdım.
bide söyle bi durum var kasko gelip eğer aracı tamir ederse mahkeme sonuçunda koska arabayı kullanılır hale getirdik deyipte bizim araç hem değişen parcalarıyla kalıcak hemde raporlara kazalı araç olarak gecermiş bi doğruluğu varmı bunda bilginiz varmı
İşte burada yapmanız gereken, avukatınızla konuşup, aracınızın servis hatası sebebiyle kaza yapmasından dolayı değer kaybı tazminatı davası açmanız. siz aracın sıfırlanmasını ve yeni bir aracın verilmesini talep edersiniz, ama onlar yeni araç değilde tamir edilmiş aracı vermeye kalkarlarsa sizde tazminat talep edersiniz.
çok saolun şimdi biz idareten araç verdiler bizim aracın aynısı 3 şecenekteki aracı verdiler 8000 binde araç bunu verelim size diyorlar
-
Öncelikle geçmiş olsun. Bu olay benim başıma gelse mahkemeye veririm, mahkeme sonuçlanana kadarda o servisten yedek araç temini isterim. Hukuki olarak tüm hakkımı kullanırdım.
bide söyle bi durum var kasko gelip eğer aracı tamir ederse mahkeme sonuçunda koska arabayı kullanılır hale getirdik deyipte bizim araç hem değişen parcalarıyla kalıcak hemde raporlara kazalı araç olarak gecermiş bi doğruluğu varmı bunda bilginiz varmı
İşte burada yapmanız gereken, avukatınızla konuşup, aracınızın servis hatası sebebiyle kaza yapmasından dolayı değer kaybı tazminatı davası açmanız. siz aracın sıfırlanmasını ve yeni bir aracın verilmesini talep edersiniz, ama onlar yeni araç değilde tamir edilmiş aracı vermeye kalkarlarsa sizde tazminat talep edersiniz.
çok saolun şimdi biz idareten araç verdiler bizim aracın aynısı 3 şecenekteki aracı verdiler 8000 binde araç bunu verelim size diyorlar
hangi renault servisi burası?
-
Öncelikle geçmiş olsun. Bu olay benim başıma gelse mahkemeye veririm, mahkeme sonuçlanana kadarda o servisten yedek araç temini isterim. Hukuki olarak tüm hakkımı kullanırdım.
bide söyle bi durum var kasko gelip eğer aracı tamir ederse mahkeme sonuçunda koska arabayı kullanılır hale getirdik deyipte bizim araç hem değişen parcalarıyla kalıcak hemde raporlara kazalı araç olarak gecermiş bi doğruluğu varmı bunda bilginiz varmı
İşte burada yapmanız gereken, avukatınızla konuşup, aracınızın servis hatası sebebiyle kaza yapmasından dolayı değer kaybı tazminatı davası açmanız. siz aracın sıfırlanmasını ve yeni bir aracın verilmesini talep edersiniz, ama onlar yeni araç değilde tamir edilmiş aracı vermeye kalkarlarsa sizde tazminat talep edersiniz.
çok saolun şimdi biz idareten araç verdiler bizim aracın aynısı 3 şecenekteki aracı verdiler 8000 binde araç bunu verelim size diyorlar
hangi renault servisi burası?
bandırma
-
Öncelikle geçmiş olsun. Bu olay benim başıma gelse mahkemeye veririm, mahkeme sonuçlanana kadarda o servisten yedek araç temini isterim. Hukuki olarak tüm hakkımı kullanırdım.
bide söyle bi durum var kasko gelip eğer aracı tamir ederse mahkeme sonuçunda koska arabayı kullanılır hale getirdik deyipte bizim araç hem değişen parcalarıyla kalıcak hemde raporlara kazalı araç olarak gecermiş bi doğruluğu varmı bunda bilginiz varmı
İşte burada yapmanız gereken, avukatınızla konuşup, aracınızın servis hatası sebebiyle kaza yapmasından dolayı değer kaybı tazminatı davası açmanız. siz aracın sıfırlanmasını ve yeni bir aracın verilmesini talep edersiniz, ama onlar yeni araç değilde tamir edilmiş aracı vermeye kalkarlarsa sizde tazminat talep edersiniz.
çok saolun şimdi biz idareten araç verdiler bizim aracın aynısı 3 şecenekteki aracı verdiler 8000 binde araç bunu verelim size diyorlar
hangi renault servisi burası?
bandırma
Siz Balıkesir'demisiniz? kaza nasıl olmuş peki?
-
Öncelikle geçmiş olsun. Bu olay benim başıma gelse mahkemeye veririm, mahkeme sonuçlanana kadarda o servisten yedek araç temini isterim. Hukuki olarak tüm hakkımı kullanırdım.
bide söyle bi durum var kasko gelip eğer aracı tamir ederse mahkeme sonuçunda koska arabayı kullanılır hale getirdik deyipte bizim araç hem değişen parcalarıyla kalıcak hemde raporlara kazalı araç olarak gecermiş bi doğruluğu varmı bunda bilginiz varmı
İşte burada yapmanız gereken, avukatınızla konuşup, aracınızın servis hatası sebebiyle kaza yapmasından dolayı değer kaybı tazminatı davası açmanız. siz aracın sıfırlanmasını ve yeni bir aracın verilmesini talep edersiniz, ama onlar yeni araç değilde tamir edilmiş aracı vermeye kalkarlarsa sizde tazminat talep edersiniz.
çok saolun şimdi biz idareten araç verdiler bizim aracın aynısı 3 şecenekteki aracı verdiler 8000 binde araç bunu verelim size diyorlar
hangi renault servisi burası?
bakıma götürmüştüm ordakiler başka bir araca çarpmışlar aslında bana 3 seçenek cazip geldi çünkü benim arabamda daha önce çizmişlerdi iki kapıyıda boyatmıştı renault araba kayda bakınca boyalı çıkıyo şimdiki vercekleri arabada hiç bir hasar kaydı yok kazalı boyalı değil bizimkisiyle aynı model sıfır 8000 binde bizimki 7000 deydi şimdi diyolar 20.000kadarda üzçretsiz bakım veririz diyolar analamadım ben bu işi
-
İlginç bir durum bencede. Siz hukuki bir işlem başlattınız mı?
Öncelikle geçmiş olsun. Bu olay benim başıma gelse mahkemeye veririm, mahkeme sonuçlanana kadarda o servisten yedek araç temini isterim. Hukuki olarak tüm hakkımı kullanırdım.
bide söyle bi durum var kasko gelip eğer aracı tamir ederse mahkeme sonuçunda koska arabayı kullanılır hale getirdik deyipte bizim araç hem değişen parcalarıyla kalıcak hemde raporlara kazalı araç olarak gecermiş bi doğruluğu varmı bunda bilginiz varmı
İşte burada yapmanız gereken, avukatınızla konuşup, aracınızın servis hatası sebebiyle kaza yapmasından dolayı değer kaybı tazminatı davası açmanız. siz aracın sıfırlanmasını ve yeni bir aracın verilmesini talep edersiniz, ama onlar yeni araç değilde tamir edilmiş aracı vermeye kalkarlarsa sizde tazminat talep edersiniz.
çok saolun şimdi biz idareten araç verdiler bizim aracın aynısı 3 şecenekteki aracı verdiler 8000 binde araç bunu verelim size diyorlar
hangi renault servisi burası?
bakıma götürmüştüm ordakiler başka bir araca çarpmışlar aslında bana 3 seçenek cazip geldi çünkü benim arabamda daha önce çizmişlerdi iki kapıyıda boyatmıştı renault araba kayda bakınca boyalı çıkıyo şimdiki vercekleri arabada hiç bir hasar kaydı yok kazalı boyalı değil bizimkisiyle aynı model sıfır 8000 binde bizimki 7000 deydi şimdi diyolar 20.000kadarda üzçretsiz bakım veririz diyolar analamadım ben bu işi
-
İlginç bir durum bencede. Siz hukuki bir işlem başlattınız mı?
Öncelikle geçmiş olsun. Bu olay benim başıma gelse mahkemeye veririm, mahkeme sonuçlanana kadarda o servisten yedek araç temini isterim. Hukuki olarak tüm hakkımı kullanırdım.
bide söyle bi durum var kasko gelip eğer aracı tamir ederse mahkeme sonuçunda koska arabayı kullanılır hale getirdik deyipte bizim araç hem değişen parcalarıyla kalıcak hemde raporlara kazalı araç olarak gecermiş bi doğruluğu varmı bunda bilginiz varmı
İşte burada yapmanız gereken, avukatınızla konuşup, aracınızın servis hatası sebebiyle kaza yapmasından dolayı değer kaybı tazminatı davası açmanız. siz aracın sıfırlanmasını ve yeni bir aracın verilmesini talep edersiniz, ama onlar yeni araç değilde tamir edilmiş aracı vermeye kalkarlarsa sizde tazminat talep edersiniz.
çok saolun şimdi biz idareten araç verdiler bizim aracın aynısı 3 şecenekteki aracı verdiler 8000 binde araç bunu verelim size diyorlar
hangi renault servisi burası?
bakıma götürmüştüm ordakiler başka bir araca çarpmışlar aslında bana 3 seçenek cazip geldi çünkü benim arabamda daha önce çizmişlerdi iki kapıyıda boyatmıştı renault araba kayda bakınca boyalı çıkıyo şimdiki vercekleri arabada hiç bir hasar kaydı yok kazalı boyalı değil bizimkisiyle aynı model sıfır 8000 binde bizimki 7000 deydi şimdi diyolar 20.000kadarda üzçretsiz bakım veririz diyolar analamadım ben bu işi
yok daha başlatmadık işte eğer kasko bu işi üstlenir arabayı tamir ederse arabayı size verirler diyo bizim arabayı. eğer yapamazlarsa arabayı ozman tazminat falan işte bende şimdi bize 8000 binde bizimkiyle aynı model boyası ciziyi yok alsammı diyorum bide mahkemebizim alhimize olursa biz hem kazalı araç yanımıza kalcak hemde satamıcaz kaputtan kazalı görününce o yüzden daha hiç bir şey yapmadık
-
Avukatınızla görüşün hocam ya 2014 0km bi araç versinler ya da aracın ücretini karşılasınlar 1.000 km fark var üzerinede 8.000 lira 2 parça boya var bu en fazla 2.000 bilemediğiniz 3.000 değer siler
-
Avukatınızla görüşün hocam ya 2014 0km bi araç versinler ya da aracın ücretini karşılasınlar 1.000 km fark var üzerinede 8.000 lira 2 parça boya var bu en fazla 2.000 bilemediğiniz 3.000 değer siler
Bende öyle diyorum Murat, ama Tuba hanın avukata bulaşmak istemiyor anladığım kadarıyla.
-
Avukatınızla görüşün hocam ya 2014 0km bi araç versinler ya da aracın ücretini karşılasınlar 1.000 km fark var üzerinede 8.000 lira 2 parça boya var bu en fazla 2.000 bilemediğiniz 3.000 değer siler
Bende öyle diyorum Murat, ama Tuba hanın avukata bulaşmak istemiyor anladığım kadarıyla.
ya bende hukuki yola gitmek istiyorum ama bunlar kaskoyu karıştırıp bide napar eder konuyu bize yıkarlarsa elimizde kazalı araçla kalmak istemiyorum o yüzden bende şaırdım napıcsam av. danıştım oda mahkeme yoluna gidebilirz diyo ama bu ihtimalleride söylüyo
-
:) bana kalırsa servis bu konuda tecrübeli ve sizi hukuki yoldan caydırmak için cazip teklifler sunuyor :) bence şunu söyleyin, sıfır araç verin! yoksa mahkemede hesaplaşırız deyin! eğer sıfır araç vermezlerse, direk mahkemeye verin. bence onlarda mahkemede kaybedeceklerini bildikleri için sizi bu teklifleri sunuyorlar. Ama tabi karar sizin.
Avukatınızla görüşün hocam ya 2014 0km bi araç versinler ya da aracın ücretini karşılasınlar 1.000 km fark var üzerinede 8.000 lira 2 parça boya var bu en fazla 2.000 bilemediğiniz 3.000 değer siler
Bende öyle diyorum Murat, ama Tuba hanın avukata bulaşmak istemiyor anladığım kadarıyla.
ya bende hukuki yola gitmek istiyorum ama bunlar kaskoyu karıştırıp bide napar eder konuyu bize yıkarlarsa elimizde kazalı araçla kalmak istemiyorum o yüzden bende şaırdım napıcsam av. danıştım oda mahkeme yoluna gidebilirz diyo ama bu ihtimalleride söylüyo
-
Avukatınızla görüşün hocam ya 2014 0km bi araç versinler ya da aracın ücretini karşılasınlar 1.000 km fark var üzerinede 8.000 lira 2 parça boya var bu en fazla 2.000 bilemediğiniz 3.000 değer siler
Bende öyle diyorum Murat, ama Tuba hanın avukata bulaşmak istemiyor anladığım kadarıyla.
ya bende hukuki yola gitmek istiyorum ama bunlar kaskoyu karıştırıp bide napar eder konuyu bize yıkarlarsa elimizde kazalı araçla kalmak istemiyorum o yüzden bende şaırdım napıcsam av. danıştım oda mahkeme yoluna gidebilirz diyo ama bu ihtimalleride söylüyo
Hocam adam akıllı bi avukat bulun bildirgesini yazsın 0 araç yada aracın fiyatını karşılasınlar her türlü siz haklısınız kasko yaptırır felan hikaye siz aracın kazalı fotoğraflarını alın delilleri toplayın hiçbi şekilde haklı çıkamazlar kazalı araç veremezler
-
Avukatınızla görüşün hocam ya 2014 0km bi araç versinler ya da aracın ücretini karşılasınlar 1.000 km fark var üzerinede 8.000 lira 2 parça boya var bu en fazla 2.000 bilemediğiniz 3.000 değer siler
Bende öyle diyorum Murat, ama Tuba hanın avukata bulaşmak istemiyor anladığım kadarıyla.
ya bende hukuki yola gitmek istiyorum ama bunlar kaskoyu karıştırıp bide napar eder konuyu bize yıkarlarsa elimizde kazalı araçla kalmak istemiyorum o yüzden bende şaırdım napıcsam av. danıştım oda mahkeme yoluna gidebilirz diyo ama bu ihtimalleride söylüyo
Hocam adam akıllı bi avukat bulun bildirgesini yazsın 0 araç yada aracın fiyatını karşılasınlar her türlü siz haklısınız kasko yaptırır felan hikaye siz aracın kazalı fotoğraflarını alın delilleri toplayın hiçbi şekilde haklı çıkamazlar kazalı araç veremezler
çok teşekkürler
-
:) bana kalırsa servis bu konuda tecrübeli ve sizi hukuki yoldan caydırmak için cazip teklifler sunuyor :) bence şunu söyleyin, sıfır araç verin! yoksa mahkemede hesaplaşırız deyin! eğer sıfır araç vermezlerse, direk mahkemeye verin. bence onlarda mahkemede kaybedeceklerini bildikleri için sizi bu teklifleri sunuyorlar. Ama tabi karar sizin.
Avukatınızla görüşün hocam ya 2014 0km bi araç versinler ya da aracın ücretini karşılasınlar 1.000 km fark var üzerinede 8.000 lira 2 parça boya var bu en fazla 2.000 bilemediğiniz 3.000 değer siler
Bende öyle diyorum Murat, ama Tuba hanın avukata bulaşmak istemiyor anladığım kadarıyla.
ya bende hukuki yola gitmek istiyorum ama bunlar kaskoyu karıştırıp bide napar eder konuyu bize yıkarlarsa elimizde kazalı araçla kalmak istemiyorum o yüzden bende şaırdım napıcsam av. danıştım oda mahkeme yoluna gidebilirz diyo ama bu ihtimalleride söylüyo
çok teşekkürler
-
Avukatınızla görüşün hocam ya 2014 0km bi araç versinler ya da aracın ücretini karşılasınlar 1.000 km fark var üzerinede 8.000 lira 2 parça boya var bu en fazla 2.000 bilemediğiniz 3.000 değer siler
Bende öyle diyorum Murat, ama Tuba hanın avukata bulaşmak istemiyor anladığım kadarıyla.
ya bende hukuki yola gitmek istiyorum ama bunlar kaskoyu karıştırıp bide napar eder konuyu bize yıkarlarsa elimizde kazalı araçla kalmak istemiyorum o yüzden bende şaırdım napıcsam av. danıştım oda mahkeme yoluna gidebilirz diyo ama bu ihtimalleride söylüyo
Hocam adam akıllı bi avukat bulun bildirgesini yazsın 0 araç yada aracın fiyatını karşılasınlar her türlü siz haklısınız kasko yaptırır felan hikaye siz aracın kazalı fotoğraflarını alın delilleri toplayın hiçbi şekilde haklı çıkamazlar kazalı araç veremezler
çok teşekkürler
Ben sinirlendim sizin yerinize :D sonucunu bekliyoruz :)
-
Evet sonucuda paylaşırsanız iyi olur. Ne olup bittiğini bilelim. Bakalım Bandırma Renault Servisi bu durumu nasıl düzeltecek?
-
Bu tip vakalar servislerde fazlasıyla yaşanmaya başladı.. insanlar nasıl güvenip servise götürecek araçlarını bilmiyorum... gerçekten çok talihsiz bir durum... aracınızı garantisi bozulmasın, orjinalliği bozulmasın diye servise götürüyorsunuz, gözünüz gibi baktığınız aracınızı vuruyorlar. birde çıkmış pişkin pişkin yerine başka araç verelim diyorlar, böyle bir rezalet olabilir mi? kimbilir yerine verecekleri araç ne durumda, test aracı olarak mı kullanıldı? fabrikasyon bir hatasımı var? ne olduğu belli değil... Böyle bir hadise Mercedes, audi vs. bir yerde olsaydı bence böyle bir mağduriyet asla yaşanmazdı... :-\ Geçmiş olsun demekten başka bişey gelmiyor elimden.. Allah beterinden korusun diyelim
-
Bu tip vakalar servislerde fazlasıyla yaşanmaya başladı.. insanlar nasıl güvenip servise götürecek araçlarını bilmiyorum... gerçekten çok talihsiz bir durum... aracınızı garantisi bozulmasın, orjinalliği bozulmasın diye servise götürüyorsunuz, gözünüz gibi baktığınız aracınızı vuruyorlar. birde çıkmış pişkin pişkin yerine başka araç verelim diyorlar, böyle bir rezalet olabilir mi? kimbilir yerine verecekleri araç ne durumda, test aracı olarak mı kullanıldı? fabrikasyon bir hatasımı var? ne olduğu belli değil... Böyle bir hadise Mercedes, audi vs. bir yerde olsaydı bence böyle bir mağduriyet asla yaşanmazdı... :-\ Geçmiş olsun demekten başka bişey gelmiyor elimden.. Allah beterinden korusun diyelim
hiçte öyle değil Emrah abi
-
yani diyorsunki mercedestede olur böyle hadiseler öylemi memedim ?
-
o markayı bilmem ama dediğim markayı anlamışşsındır sende kalsın ;) :)
-
Kardeşlerim malesef bu markaya özgü değil, servis ve bayiye özgü bir durum. Mesela beğenmediğiniz dacia bayilerinden (renault) birini biliyorum, tertip düzen ve müşteri memnuniyeti konusunda vw audi bayilerinden bir kaçına kafa tutar. ama bir vw bayisi biliyorum ki... ocaklardan ırak... Allah düşürmesin. Yani bunu markayla alakası yok. Tamamen bayinin ve servisin zihniyeti ve çalışanları ile alakalı. Sonuçta kaliteli insanların olduğu yerde atıyorum Anadol bayisi bile olsa, markanın ne önemi var? O yüzden bu tip eleştirilerde bunu göz önünde bulundurun derim.
-
Arkadaşlar merhaba. Ayni durum ile karşı karşıyayım. Kaza sonucu arabami kaskodan tamir işlemini yapılması için yetkili servise bıraktım. Tamir işleminde kaynaktan moturun bulunduğu bölgede yanma olayı meydana gelmiş. Tüm kablolar sigorta tesisatı bir çok boru marş moturu direksiyon aksı direksiyon kutusu ve bilmediğim bir suru parca kullanılmaz hale gelmiş. İlk kazadan itibaren 50 günden fazla oldu hala teslim işlemi yapılamadı. Teslim için ve kontrol için gittiğimde bir parçanın degistirildigini görüyorum. Bu aracın tamiri yapılsa bile ailemle güvenerek binemeyecegim. Nasıl bir yol ixleyebilirim. Servisten bu hata için telafi için neler istemek hakkım. 2011 model meyane 3 sportif t. 50.000 de aracın. İlk hasarsa kaput tampon radyoterapi parçaları hasar görmüştü. Yardımlarınızı bekliyorum
-
Bu tip vakalar servislerde fazlasıyla yaşanmaya başladı.. insanlar nasıl güvenip servise götürecek araçlarını bilmiyorum... gerçekten çok talihsiz bir durum... aracınızı garantisi bozulmasın, orjinalliği bozulmasın diye servise götürüyorsunuz, gözünüz gibi baktığınız aracınızı vuruyorlar. birde çıkmış pişkin pişkin yerine başka araç verelim diyorlar, böyle bir rezalet olabilir mi? kimbilir yerine verecekleri araç ne durumda, test aracı olarak mı kullanıldı? fabrikasyon bir hatasımı var? ne olduğu belli değil... Böyle bir hadise Mercedes, audi vs. bir yerde olsaydı bence böyle bir mağduriyet asla yaşanmazdı... :-\ Geçmiş olsun demekten başka bişey gelmiyor elimden.. Allah beterinden korusun diyelim
Asla konusunda eminmisin abi :D
-
Arkadaşlar merhaba. Ayni durum ile karşı karşıyayım. Kaza sonucu arabami kaskodan tamir işlemini yapılması için yetkili servise bıraktım. Tamir işleminde kaynaktan moturun bulunduğu bölgede yanma olayı meydana gelmiş. Tüm kablolar sigorta tesisatı bir çok boru marş moturu direksiyon aksı direksiyon kutusu ve bilmediğim bir suru parca kullanılmaz hale gelmiş. İlk kazadan itibaren 50 günden fazla oldu hala teslim işlemi yapılamadı. Teslim için ve kontrol için gittiğimde bir parçanın degistirildigini görüyorum. Bu aracın tamiri yapılsa bile ailemle güvenerek binemeyecegim. Nasıl bir yol ixleyebilirim. Servisten bu hata için telafi için neler istemek hakkım. 2011 model meyane 3 sportif t. 50.000 de aracın. İlk hasarsa kaput tampon radyoterapi parçaları hasar görmüştü. Yardımlarınızı bekliyorum
Kaskonuz varmı ?
Sahibinden daha akıllı Zenfone5 ile gönderdi.
-
Arkadaşlar merhaba. Ayni durum ile karşı karşıyayım. Kaza sonucu arabami kaskodan tamir işlemini yapılması için yetkili servise bıraktım. Tamir işleminde kaynaktan moturun bulunduğu bölgede yanma olayı meydana gelmiş. Tüm kablolar sigorta tesisatı bir çok boru marş moturu direksiyon aksı direksiyon kutusu ve bilmediğim bir suru parca kullanılmaz hale gelmiş. İlk kazadan itibaren 50 günden fazla oldu hala teslim işlemi yapılamadı. Teslim için ve kontrol için gittiğimde bir parçanın degistirildigini görüyorum. Bu aracın tamiri yapılsa bile ailemle güvenerek binemeyecegim. Nasıl bir yol ixleyebilirim. Servisten bu hata için telafi için neler istemek hakkım. 2011 model meyane 3 sportif t. 50.000 de aracın. İlk hasarsa kaput tampon radyoterapi parçaları hasar görmüştü. Yardımlarınızı bekliyorum
Kaskonuz varmı ?
Sahibinden daha akıllı Zenfone5 ile gönderdi.
Kaskom var. Benim yaptığın kazayı kaskom karşılıyor. Yanma olayinı işyerinin sigortası tarafından karşılanıyor. Beni canım sıkan olay 3 haftadır arac teslimi erteleniyor yanma olayından kaynaklı parçalar değişiyor. Kaza benim hatamdan kaynakli ama yanmış bu aracı teslim almak istemiyorum. Tamir edilmiş olan aracı almak zorundamiyim. Yanma olayından kaynaklı değer kaybını nasıl karşılayabilirler. Aracı teslim aldiktan 2 gün sonra tekrar sorun yaşadım. Bu gibi sorunlarda nasıl hak aracagim.
-
Mahkeme aracılıyla alınabilir ama neyi nasıl yapıcağını bilmiyorum..
Sahibinden daha akıllı Zenfone5 ile gönderdi.
-
Öncelikle geçmiş olsun. Siz kaza yapmışsınız aracınızın tamiri için servise bırakmışsınız. Buraya kadar herşey normal. Anormal olan serviste aracın başına birde yangın hadisesi gelmiş. Büyük talihsizlik.
Anladığım kadarıyla servis yangından oluşan hasarı kabullenmiş ve gereken onarımı yapmaya başlamış. Fakat sizin içinize sinmeyen, bu onarımın sağlıklı olup olmayacağı.
Araç 2011 model ve henüz 4 yaşında. Bence bu durum olasılıklar içinde yeraldığı için serviste kendi sigortasını bozdurmuş. Olmasaydı iyiydi ama olan olmuş. Bence sizin yetkili servisin 1. adamını bulup oturup konuşmanız daha doğru olacaktır.
Şöyle bir teklifte bulunun; ben kaza yaptım tamam kabul ediyorum ama benim yaptığım kaza mekanik parçaların hasarından ibaretti fakat serviste aracım yandı. Şimdi bu arabayı kullanırken sürekli şüpheleneceğim ve içime sinmeyecek. 2015 Model bir araçla takas ve uygun bir indirim talep ediyorum diyerek aracınızı 2015 model başka bir araçla değiştirmeyi isteyin.
Şayet servis bu teklifinize olumsuz yada çok yüksek rakamla karşılarsa, o zaman tüketici mahkemelerinde başvurup aracınızın değer kaybının tarafınıza ödenmesi konusunda hukuki işlem başlatabilirsiniz. Fakat burada ne kadar fark çıkarılacağı önceden belli olmadığı için bana sorarsanız yetkili servis ile mutabakat sağlamanız sizin için daha avantajlı olacaktır.
Diğer türlü mahkeme stresi, zaman kaybı ve neticenin ne olacağı konusundaki belirsizlik sizi daha fazla yıpratabilir.
Arkadaşlar merhaba. Ayni durum ile karşı karşıyayım. Kaza sonucu arabami kaskodan tamir işlemini yapılması için yetkili servise bıraktım. Tamir işleminde kaynaktan moturun bulunduğu bölgede yanma olayı meydana gelmiş. Tüm kablolar sigorta tesisatı bir çok boru marş moturu direksiyon aksı direksiyon kutusu ve bilmediğim bir suru parca kullanılmaz hale gelmiş. İlk kazadan itibaren 50 günden fazla oldu hala teslim işlemi yapılamadı. Teslim için ve kontrol için gittiğimde bir parçanın degistirildigini görüyorum. Bu aracın tamiri yapılsa bile ailemle güvenerek binemeyecegim. Nasıl bir yol ixleyebilirim. Servisten bu hata için telafi için neler istemek hakkım. 2011 model meyane 3 sportif t. 50.000 de aracın. İlk hasarsa kaput tampon radyoterapi parçaları hasar görmüştü. Yardımlarınızı bekliyorum
-
Öncelikle geçmiş olsun. Siz kaza yapmışsınız aracınızın tamiri için servise bırakmışsınız. Buraya kadar herşey normal. Anormal olan serviste aracın başına birde yangın hadisesi gelmiş. Büyük talihsizlik.
Anladığım kadarıyla servis yangından oluşan hasarı kabullenmiş ve gereken onarımı yapmaya başlamış. Fakat sizin içinize sinmeyen, bu onarımın sağlıklı olup olmayacağı.
Araç 2011 model ve henüz 4 yaşında. Bence bu durum olasılıklar içinde yeraldığı için serviste kendi sigortasını bozdurmuş. Olmasaydı iyiydi ama olan olmuş. Bence sizin yetkili servisin 1. adamını bulup oturup konuşmanız daha doğru olacaktır.
Şöyle bir teklifte bulunun; ben kaza yaptım tamam kabul ediyorum ama benim yaptığım kaza mekanik parçaların hasarından ibaretti fakat serviste aracım yandı. Şimdi bu arabayı kullanırken sürekli şüpheleneceğim ve içime sinmeyecek. 2015 Model bir araçla takas ve uygun bir indirim talep ediyorum diyerek aracınızı 2015 model başka bir araçla değiştirmeyi isteyin.
Şayet servis bu teklifinize olumsuz yada çok yüksek rakamla karşılarsa, o zaman tüketici mahkemelerinde başvurup aracınızın değer kaybının tarafınıza ödenmesi konusunda hukuki işlem başlatabilirsiniz. Fakat burada ne kadar fark çıkarılacağı önceden belli olmadığı için bana sorarsanız yetkili servis ile mutabakat sağlamanız sizin için daha avantajlı olacaktır.
Diğer türlü mahkeme stresi, zaman kaybı ve neticenin ne olacağı konusundaki belirsizlik sizi daha fazla yıpratabilir.
Arkadaşlar merhaba. Ayni durum ile karşı karşıyayım. Kaza sonucu arabami kaskodan tamir işlemini yapılması için yetkili servise bıraktım. Tamir işleminde kaynaktan moturun bulunduğu bölgede yanma olayı meydana gelmiş. Tüm kablolar sigorta tesisatı bir çok boru marş moturu direksiyon aksı direksiyon kutusu ve bilmediğim bir suru parca kullanılmaz hale gelmiş. İlk kazadan itibaren 50 günden fazla oldu hala teslim işlemi yapılamadı. Teslim için ve kontrol için gittiğimde bir parçanın degistirildigini görüyorum. Bu aracın tamiri yapılsa bile ailemle güvenerek binemeyecegim. Nasıl bir yol ixleyebilirim. Servisten bu hata için telafi için neler istemek hakkım. 2011 model meyane 3 sportif t. 50.000 de aracın. İlk hasarsa kaput tampon radyoterapi parçaları hasar görmüştü. Yardımlarınızı bekliyorum
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. Sonucu buradan paylaşacağım. Bugün yarin teslim için arayacaklardır.
-
Bence aracınızı teslim almadan önce gidip görüşün derim. İş teslimat aşamasına geldiğinde durum biraz daha zor olabilir. En azından şimdi şunu diyebilirsiniz, teslim süresini aştınız, arabasız kaldım vs... Böylece aracın tamirini de beklemek zorunda kalmamış olursunuz. Varsa bayiden sıfır aracı ücret farkını ödeyerek almayı talep edebilirsiniz. Yoksa sipariş edersiniz.
Öncelikle geçmiş olsun. Siz kaza yapmışsınız aracınızın tamiri için servise bırakmışsınız. Buraya kadar herşey normal. Anormal olan serviste aracın başına birde yangın hadisesi gelmiş. Büyük talihsizlik.
Anladığım kadarıyla servis yangından oluşan hasarı kabullenmiş ve gereken onarımı yapmaya başlamış. Fakat sizin içinize sinmeyen, bu onarımın sağlıklı olup olmayacağı.
Araç 2011 model ve henüz 4 yaşında. Bence bu durum olasılıklar içinde yeraldığı için serviste kendi sigortasını bozdurmuş. Olmasaydı iyiydi ama olan olmuş. Bence sizin yetkili servisin 1. adamını bulup oturup konuşmanız daha doğru olacaktır.
Şöyle bir teklifte bulunun; ben kaza yaptım tamam kabul ediyorum ama benim yaptığım kaza mekanik parçaların hasarından ibaretti fakat serviste aracım yandı. Şimdi bu arabayı kullanırken sürekli şüpheleneceğim ve içime sinmeyecek. 2015 Model bir araçla takas ve uygun bir indirim talep ediyorum diyerek aracınızı 2015 model başka bir araçla değiştirmeyi isteyin.
Şayet servis bu teklifinize olumsuz yada çok yüksek rakamla karşılarsa, o zaman tüketici mahkemelerinde başvurup aracınızın değer kaybının tarafınıza ödenmesi konusunda hukuki işlem başlatabilirsiniz. Fakat burada ne kadar fark çıkarılacağı önceden belli olmadığı için bana sorarsanız yetkili servis ile mutabakat sağlamanız sizin için daha avantajlı olacaktır.
Diğer türlü mahkeme stresi, zaman kaybı ve neticenin ne olacağı konusundaki belirsizlik sizi daha fazla yıpratabilir.
Arkadaşlar merhaba. Ayni durum ile karşı karşıyayım. Kaza sonucu arabami kaskodan tamir işlemini yapılması için yetkili servise bıraktım. Tamir işleminde kaynaktan moturun bulunduğu bölgede yanma olayı meydana gelmiş. Tüm kablolar sigorta tesisatı bir çok boru marş moturu direksiyon aksı direksiyon kutusu ve bilmediğim bir suru parca kullanılmaz hale gelmiş. İlk kazadan itibaren 50 günden fazla oldu hala teslim işlemi yapılamadı. Teslim için ve kontrol için gittiğimde bir parçanın degistirildigini görüyorum. Bu aracın tamiri yapılsa bile ailemle güvenerek binemeyecegim. Nasıl bir yol ixleyebilirim. Servisten bu hata için telafi için neler istemek hakkım. 2011 model meyane 3 sportif t. 50.000 de aracın. İlk hasarsa kaput tampon radyoterapi parçaları hasar görmüştü. Yardımlarınızı bekliyorum
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. Sonucu buradan paylaşacağım. Bugün yarin teslim için arayacaklardır.
-
Kötü bir durum
Sahibinden daha akıllı Zenfone5 ile gönderdi.
-
aracımı tamir için Mais İzmir Şubesine teslim etmiştim. aracım Renault Megane 1.5 dCi Sport Tourer Privilege full+full paketi. Şube müdürü ile bugün görüştüm. aracınızı 2. el olarak alırız, sizede 2015 2014 sıfır istediğiniz model aracı veririz dedi. mağdur edilmeyeceksiniz dedi. kazayı kabullenmemek gibi hiç bir tavırları yoktu.
aracımın kazasız değerini 52.000 tl ve benden kaynaklı kaza sonrası değerinin 40.000 tl olduğunu söylediler. sahibinden sitesinde baktığımda kazasız temiz aracın değeri 54.000 - 56.000 arası görünüyor. ekspertiz srasında aracımın 16.000 tl gibi rakamla tamiri için kasko firmasından onay alındı. 13500 tl parçaları 2500 tl gibi işçilik alacakları yazan belgeyi görmüştüm.
ilk kazada ön tampon ve far sistemi, radrotör parçaları, kaput fiyatı yüksek olup değişecek parçalar bunlardı.
aracımın değerini söylerken 23.000 tl nin benden kaynaklı hasardan olduğunu ve 9.000 tl civarıda yanma olayından olduğunu söyledi. aracımın ilk kazadan tamiri için 16.000 tl kaskonun teklif yazısını hatırlattım. bizim rakamlar indirimsiz olanları falan dedi. anlamadım.
aracımın ilk hasarlı değerini gösteren tespiti neye göre yapılıyor.
bir tamponun farlar ve tesisat ile değişimi 6.000 tl civarı tutuyor. aracın büyük parça hasar değişikliği kaputu ve kondansörü değişecekti. geriye kalan muhafaza kutusu. logosu. perçinler. mandal. ufak tefek rakamlar.
öntampon radyötör kaput ve malzemeleri değişimi 13.000 tl. hasarlı araç değer kaybı 53.000 - 13.000 diyemi hesaplanıyor.
aracın pert olmamasını ilk kazada ben istedim. keşke diyorum şimdi.
problemi çözülecekte. kazalı aracında 54.000 tl piyası olan aracıda 40.000 tl ye vermek saçma geldi. bu konu hakkında bilgi almak istiyorum. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
-
Bana soracak olursanız Hasarsız durumdaki aracınızın 54.000 TL'lik bir rakama satılacakken, servise 40.000 TL'ye takasa girip üzerine eksik kalan kısmı Renault Finans kurumlarını kullanarak kredi yapılandırmasıyla taksitle ödemek çok mantıklı. Neden derseniz, siz bu aracı tamir edildikten sonra alayım, 2. elde daha yüksek rakama satarım düşüncesiyle onarım görmüş aracı alırsanız boşuna zaman kaybedersiniz ve bu durum (satış süreci) canınızı sıkabilir. Çünkü 40.000 TL gibi bir rakama satılan 2. el Renault Megane 1,5 DCi Sport Tourer Privilege Full hasarsır araçların fiyatları, servisin size ödeyeceği rakama çok yakın. Aşağıdaki linkten azda olsa fiyatları hakkında bilgi edinebilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/renault-megane-1.5-dci-sport-tourer-privilege?a5_min=2011&a5_max=2011
Peki şimdi ne yapmalı? Şayet ekonomik durumunuz elveriyorsa bence hiç düşünmeden aracınızı servise takasa verip, 2014 veya 2015 model yeni bir arabayı almanız en doğrusu olacaktır. Fakat ekonomik olarak yeni taksitler sizi yoracak ise, aracın tamirinin bitmesinin ardından alıp kullanmak en doğrusu. Yani bu olaydaki çözüm şıklarını şöyle sıralayabiliriz.
1. 2011 Megane'ı takasa verip 2014 veya 2015 model yeni araç alınabilir.
2. Hasarlı aracın tamir edilip tarafınızca kullanımına devam edilebilir.
3. Aracınızı 2. el olarak servisin satınalması teklif edilebilir. Ele geçecek parayla piyasadan uygun bir 2. el araç alınabilir.
aracımı tamir için Mais İzmir Şubesine teslim etmiştim. aracım Renault Megane 1.5 dCi Sport Tourer Privilege full+full paketi. Şube müdürü ile bugün görüştüm. aracınızı 2. el olarak alırız, sizede 2015 2014 sıfır istediğiniz model aracı veririz dedi. mağdur edilmeyeceksiniz dedi. kazayı kabullenmemek gibi hiç bir tavırları yoktu.
aracımın kazasız değerini 52.000 tl ve benden kaynaklı kaza sonrası değerinin 40.000 tl olduğunu söylediler. sahibinden sitesinde baktığımda kazasız temiz aracın değeri 54.000 - 56.000 arası görünüyor. ekspertiz srasında aracımın 16.000 tl gibi rakamla tamiri için kasko firmasından onay alındı. 13500 tl parçaları 2500 tl gibi işçilik alacakları yazan belgeyi görmüştüm.
ilk kazada ön tampon ve far sistemi, radrotör parçaları, kaput fiyatı yüksek olup değişecek parçalar bunlardı.
aracımın değerini söylerken 23.000 tl nin benden kaynaklı hasardan olduğunu ve 9.000 tl civarıda yanma olayından olduğunu söyledi. aracımın ilk kazadan tamiri için 16.000 tl kaskonun teklif yazısını hatırlattım. bizim rakamlar indirimsiz olanları falan dedi. anlamadım.
aracımın ilk hasarlı değerini gösteren tespiti neye göre yapılıyor.
bir tamponun farlar ve tesisat ile değişimi 6.000 tl civarı tutuyor. aracın büyük parça hasar değişikliği kaputu ve kondansörü değişecekti. geriye kalan muhafaza kutusu. logosu. perçinler. mandal. ufak tefek rakamlar.
öntampon radyötör kaput ve malzemeleri değişimi 13.000 tl. hasarlı araç değer kaybı 53.000 - 13.000 diyemi hesaplanıyor.
aracın pert olmamasını ilk kazada ben istedim. keşke diyorum şimdi.
problemi çözülecekte. kazalı aracında 54.000 tl piyası olan aracıda 40.000 tl ye vermek saçma geldi. bu konu hakkında bilgi almak istiyorum. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
-
Mais izmiri sevmiyorum ben. Hangi şubesine götürdünüz ?
Sahibinden daha akıllı Zenfone5 ile gönderdi.
-
Mais izmiri sevmiyorum ben. Hangi şubesine götürdünüz ?
Sahibinden daha akıllı Zenfone5 ile gönderdi.
Bornova ağaçlıyol şubesine. Pertli araçlar 10.000 TL aşağıya satılıyor. Aracın kazali değeri daha fazla yapar diyorlar. 50.000 km araç daha. Kendi malinla rezil olmak bu diyorlar.
-
Bana soracak olursanız Hasarsız durumdaki aracınızın 54.000 TL'lik bir rakama satılacakken, servise 40.000 TL'ye takasa girip üzerine eksik kalan kısmı Renault Finans kurumlarını kullanarak kredi yapılandırmasıyla taksitle ödemek çok mantıklı. Neden derseniz, siz bu aracı tamir edildikten sonra alayım, 2. elde daha yüksek rakama satarım düşüncesiyle onarım görmüş aracı alırsanız boşuna zaman kaybedersiniz ve bu durum (satış süreci) canınızı sıkabilir. Çünkü 40.000 TL gibi bir rakama satılan 2. el Renault Megane 1,5 DCi Sport Tourer Privilege Full hasarsır araçların fiyatları, servisin size ödeyeceği rakama çok yakın. Aşağıdaki linkten azda olsa fiyatları hakkında bilgi edinebilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/renault-megane-1.5-dci-sport-tourer-privilege?a5_min=2011&a5_max=2011
Peki şimdi ne yapmalı? Şayet ekonomik durumunuz elveriyorsa bence hiç düşünmeden aracınızı servise takasa verip, 2014 veya 2015 model yeni bir arabayı almanız en doğrusu olacaktır. Fakat ekonomik olarak yeni taksitler sizi yoracak ise, aracın tamirinin bitmesinin ardından alıp kullanmak en doğrusu. Yani bu olaydaki çözüm şıklarını şöyle sıralayabiliriz.
1. 2011 Megane'ı takasa verip 2014 veya 2015 model yeni araç alınabilir.
2. Hasarlı aracın tamir edilip tarafınızca kullanımına devam edilebilir.
3. Aracınızı 2. el olarak servisin satınalması teklif edilebilir. Ele geçecek parayla piyasadan uygun bir 2. el araç alınabilir.