Tamam, o nemlenen boru temiz hava borusu. Yani yağlanan veya nemlenen... Onun üst kısmındaki bölümü alttaki şemadan kesmişler. Şimdi senden ricam, onun üst kısmında, yani üzerine herhangi bir sıvı akıtabilecek (yağ çubuğu hariç) ekipmanların hattını takip edip nereye bağlandığına bakman. Yağ sızıntısı yapabilecek parçalar (yada bağlı olduğu yerler) fren merkezi, abs distrubition box, devirdaim, klima ve hidrolik direksiyon pompası (power) gibi nerelere bağlanıyor.
Muhtemel kaçak yapmış olan hattın yağ seviyelerine bakmanı isteyeceğim. Örneğin baktığın boru bağlantı noktasında hafifte olsa bir sızıntı gördün ve bu borunun nereye bağlı olduğunu gör. Diyelim ki, fren hidroliğinden kaçırmış. O zaman fren hidroliği kabının maksimum ve minimum değerlerine bakmanı isteyeceğim.
Bunu birkaç gün takip etmelisin. Eğer fren yada direksiyon hidroliğine bağlı bir hattan kaçak varsa, vakit kaybetmeden sızdırmazlığı sağlamalısın. Başına iş açacak ciddi unsurlar çünkü. Baktıktan sonra fotoğrafları güncellersen iyi olur.