Yukarıda söylediğim gibi hidrolik motor+pompa gurubu, sanayide genelde direksiyon power'ı derler. Bunu kontrol ettir. Direksiyon hidrolik yağını değiştir. Aracın yaylarını kontrol ettir. Yorgun yaylar kendini bırakır, arabayı yere yaklaştırır. Doğal olarak rot, amortisör veya tabla vs. olması gereken gerginlikte olmadığından bu fark oradan da kaynaklanabilir. Senin gideceğin usta Rot ve Balans işinden çok iyi anlayan biri olmalı. Böylece sıkıntının ne olduğunu oradan öğrenip gerekli onarımın yapılması için harekete geçersin. Direksiyondaki sertlik farkını yazarak ifade etmek zor. Seni anlıyorum ama fark gerçekten çok çok büyükse incelenmesi ve onarım yapılması gerekecektir. Ama küçük bir fark içinde bu maceraya girme deyip seni uyarayım. Çünkü boşu boşuna masrafa girmiş olursun. Parana yazık.