tansu kardeş, Uğur'ıma katılıyorum bu konuda
fakat ilaveten, kusursuz motor diye bi terim yoktur. hele hele günümüz ve türkiye araç kullanım koşullarında. bide benzinli olupta o motora LPG bulaştıysa tamam.kim ne derse desin LPG zaten performans kaybı demek başlı başına ki ASİTLİ yakıt olduğu için.
haa motor eski haline geri döner düzgün bi işçilikle. zaten normal,, birazda hararete dayalı motor yıpranmalarının revizyon rektefiye payı (PİSTON BAŞINA İŞLEM PAYI,,,1000'de 10dur kesinlikle..) bunlar motor üretici firmaların vermiş olduğu asimetrik değerlerdir. zaten onlarda biliyorlar motor revizyona gireceğini onun için motora revizyon payı brakırlar buda demektirki,500bin ile 700bin km yapmış bi motor sıfırdan iki kere revizyon olur demektir.. dediğim gibi düzgün temiz bi işçilikle hani derler ya 10 numara olur