Normal buji mi İridyum mu ?

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı alis_09

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,997
    • Puan +134/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Alican Gürcan
  • Marka: Admire 1.3 MPI
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
selamlar forumhyundai kullanıcıları. aracınım bujilerinin degişme vakti geldi sizce normal bir bujimi iridyum buji mi alayım sizce önerilerinizi bekliyorum ?
>>>>> Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur! <<<<<



Çevrimdışı Armağan

  • FO-Muhteşem Üye
  • *
    • İleti: 863
    • Puan +37/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • GLS
  • Marka: Renault
  • Model: Clio 4
  • Model Yılı: 2017
  • Yakıt Tipi: Benzin
aga normal buji al kullan yaw :DD
Önemli olan hangi arabaya sahip olduğun değil, önemli olan onu nasıl kullandığındır.


Çevrimdışı perfect5706

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 107
    • Puan +7/-1
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: samet
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2oo3
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG

Çevrimdışı falcon

  • FO-Kıdemli Üye
  • *
    • İleti: 507
    • Puan +24/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Marka: Chevy
  • Model: Lacetti 1.6 WTCC
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Benzin
Tabi ki normal olanı özellikle de NGK  :-2
Cümleler doğrudur sen doğru isen,
Doğruluk bulunmaz sen eğri isen.
                                                  Yunus Emre


Çevrimdışı alis_09

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,997
    • Puan +134/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Alican Gürcan
  • Marka: Admire 1.3 MPI
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
dogru diyon yasin konuyu açtıktan sonra da baktm biraz netten tek basına pek bi işe yaramazmış ve dediginiz gibi
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Tabi ki normal olanı özellikle de NGK  :-2
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
aga normal buji al kullan yaw :DD

normal ve NGK güzelmiş.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
alican baya uğraşıyorsun arabayla galiba fikir çok sende :D :D :D

ben biraz araştırdım ama fazla kullanan bulamadım birde ultrasonik varmış genel yorumlarda pek olumlu değil bunlar yüksek güç gerektiren yarış arabalarında kullanılmış ama araştırıldığında gereğinden fazla aşınma meydana getirmiş
ayrıyaten buji kabloları ve ateşleme bobininide buna uygun hale getirmek gerekiyormuş yoksa güç kaybı bile yaşanıyormuş karar senin...

evet yasin :) amacım accenti efsaneleştirmek :)
>>>>> Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur! <<<<<


Çevrimdışı KaNKi

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 213
    • Puan +7/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • www.ankaramodifiye.com
  • Marka: Opel Corsa GSİ
  • Model: Farklı marka kullanıyorum
  • Model Yılı: 97
  • Yakıt Tipi: Benzin
aracın standart bir motora sahipsi iridyum bujiye hiç girme bi faydası olmayacaktır. yüksek performanslı araçlar için önerilir genelde. NGK'dan şaşma :D
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
İridyum metalden daha serttir ve çoğu kimyasala karşı dayanıklıdır. Erime sıcaklığı 2450C0 dir. Bu değerli asil metal, olağanüstü kalitenin arandığı her yerde, dolma kalem uçlarında, elektrotlarda, kimya sanayiinde ve uzay araçlarında kullanılıyor. Ayrıca yapısal olarak klasik bujilerle aynı yapıya sahiptir.

Kısaca uzun ömürlü ve iyi ateşleme ile yakmadığı yakıt kalmıyor!


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Rica ederim. İridyum iyidir. Birde ultrasonic iridyum bujiler var. onlarda buna benziyor ama elektrotları delikli.


Çevrimdışı Çağdaş İNAY

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 286
    • Puan +77/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Çağdaş İNAY
  • Marka: Mercedes-Benz
  • Model: 280 SE
  • Model Yılı: 1983
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Arkadaşlar benim şahsi fikrim, iridyumdan ziyade 2 veya 4 elektrotlu (tırnaklı) buji almak daha mantıklı. İridyumlar erimediği için, ölümüne ateşleme yapmaya devam eder. Standart bujiler bence motor içinde bir emniyettir. Neden derseniz, iridyum yüksek sıcaklıkta erimeden ateşler, ama klasik bujiler erir ve motor durur. Ne demek istediğimi anlamışsınızdır. Ama kesinlikle kötü demiyorum :) harika bujilerdir.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Eriyecekse bujiler ersin değil mi Çağdaş  :iyi:


Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Arkadaşlar benim şahsi fikrim, iridyumdan ziyade 2 veya 4 elektrotlu (tırnaklı) buji almak daha mantıklı. İridyumlar erimediği için, ölümüne ateşleme yapmaya devam eder. Standart bujiler bence motor içinde bir emniyettir. Neden derseniz, iridyum yüksek sıcaklıkta erimeden ateşler, ama klasik bujiler erir ve motor durur. Ne demek istediğimi anlamışsınızdır. Ama kesinlikle kötü demiyorum :) harika bujilerdir.


Çevrimdışı Çağdaş İNAY

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 286
    • Puan +77/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Çağdaş İNAY
  • Marka: Mercedes-Benz
  • Model: 280 SE
  • Model Yılı: 1983
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG


 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33