Radyatör neden su eksiltir?(Sorun çözüldü)

Emre · 22 · 25718

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Emre

  • FO-Muhteşem Üye
  • *
    • İleti: 792
    • Puan +31/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Emre CANLI
  • Marka: Kia
  • Model: Rio 1.5 Comfort
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Merhabalar Elantra geçenlerde kalorifer problemi yaşadı.Aracın  termometrede 32 derece gösterse de her ne kadar içeriye sıcaklık vermiyormuş.Babam ustaya göstermiş Radyatörde su kalmadığını söylemiş.Radyatör değişeli birkaç ay oldu.İhtimallerden biri radyatörün üçlü bağlantısının içinin nemlenip su kalmaması.Ama anlamadım ben çok fazla anlamadım nerden kaçırdığını.Yeni radyatör niye böyle birşey yapar anlamadım.Sorun devam ederse Sömestıra geldiğimde radyatörü taktırdığım Şaşmazdaki ustaya götürüp göstercem artık



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Senin haberin yokmu? Radyatorun altindaki kaucuk baglanti borusundan sizdirmis. Seref abi oyle soyledi, bu aksam konustuk daha :)


Çevrimdışı Emre

  • FO-Muhteşem Üye
  • *
    • İleti: 792
    • Puan +31/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Emre CANLI
  • Marka: Kia
  • Model: Rio 1.5 Comfort
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bağlantı borusundan başka ihtimal yok mudur abi sence?


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
valla emre cok sebebi olabilir. Ama seref abi oyle dedigi icin baska birsey dusunmedim.radyator kapagindan bile kacirabilir... Sogutma sivisi tesisati, radyatordeki delik gibi sebepleri olabilir. Zaten elantralarda bu radyator sorunu kronik...


Çevrimdışı Adem

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 311
    • Puan +16/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Aem UĞUR
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2001
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
benim accent te aynı problem vardı. radyatör değişmiş ve su eksiltmeye başlamıştı. ustaya götürdüm radyatör kapağını değiştirdi. galiba radyatöre göre kapağın basınç değerleri farklı oluyormuş(usta böyle söyledi) kapak değiştikten sonra su eksiltme olmadı bir daha.
Söz vermek adama yakışır kıvırmaksa bele..


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
bende yedek kapak var ama 1.1 bar. elantrada 0,9 bar kapak kullanılıyor.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
benim accent te aynı problem vardı. radyatör değişmiş ve su eksiltmeye başlamıştı. ustaya götürdüm radyatör kapağını değiştirdi. galiba radyatöre göre kapağın basınç değerleri farklı oluyormuş(usta böyle söyledi) kapak değiştikten sonra su eksiltme olmadı bir daha.

aynı durum  bende de oldu Emre yazın hararet bile yaptırdık arabaya ama Aydınlar Hyundai'deki Osman usta kapaktan demişti 5 tl ye kapağı değiştirdim sorum gitti


Çevrimdışı Adem

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 311
    • Puan +16/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Aem UĞUR
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2001
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
bende yedek kapak var ama 1.1 bar. elantrada 0,9 bar kapak kullanılıyor.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
benim accent te aynı problem vardı. radyatör değişmiş ve su eksiltmeye başlamıştı. ustaya götürdüm radyatör kapağını değiştirdi. galiba radyatöre göre kapağın basınç değerleri farklı oluyormuş(usta böyle söyledi) kapak değiştikten sonra su eksiltme olmadı bir daha.

aynı durum  bende de oldu Emre yazın hararet bile yaptırdık arabaya ama Aydınlar Hyundai'deki Osman usta kapaktan demişti 5 tl ye kapağı değiştirdim sorum gitti
radyatör değişmeden önce 0.9 bar kapak vardı. radyatör değişip su eksiltince 1.1 bar takıldı radyatöre göre kapak değişir dediler. şu an sıkıntı yok 
Söz vermek adama yakışır kıvırmaksa bele..


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
aslında düşük basınç kapağı kullanmak soğutma sistemi için yararlı, fırsat bulursan 0,9 bar tak tekrar. yada eskisi duruyorsa ve hala sağlamsa eskisini tak.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
bende yedek kapak var ama 1.1 bar. elantrada 0,9 bar kapak kullanılıyor.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
benim accent te aynı problem vardı. radyatör değişmiş ve su eksiltmeye başlamıştı. ustaya götürdüm radyatör kapağını değiştirdi. galiba radyatöre göre kapağın basınç değerleri farklı oluyormuş(usta böyle söyledi) kapak değiştikten sonra su eksiltme olmadı bir daha.

aynı durum  bende de oldu Emre yazın hararet bile yaptırdık arabaya ama Aydınlar Hyundai'deki Osman usta kapaktan demişti 5 tl ye kapağı değiştirdim sorum gitti
radyatör değişmeden önce 0.9 bar kapak vardı. radyatör değişip su eksiltince 1.1 bar takıldı radyatöre göre kapak değişir dediler. şu an sıkıntı yok 


Çevrimdışı Adem

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 311
    • Puan +16/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Aem UĞUR
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2001
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
eskisini denedim yine su eksiltme olmustu. radyatör değiştiği için olabilirmi abi? yani yeni takılan radyatöre 1.1 bar kapak mı uyuyorki :-\
Söz vermek adama yakışır kıvırmaksa bele..


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
0,9 bar'da, 1,1 bar'da aynı radyatöre olur. hatta honda'ların radyatör kapaklarıda hyundai'lere uyuyor. sen elindeki 0,9 bar olan eski kapağın contalarını kontrol et. çünkü oradaki oring'ler zamanla yırtılıyor. ondan dolayı sızıntı yapıyor.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
eskisini denedim yine su eksiltme olmustu. radyatör değiştiği için olabilirmi abi? yani yeni takılan radyatöre 1.1 bar kapak mı uyuyorki :-\


Çevrimdışı Emre

  • FO-Muhteşem Üye
  • *
    • İleti: 792
    • Puan +31/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Emre CANLI
  • Marka: Kia
  • Model: Rio 1.5 Comfort
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Sorun çözüldü.Pazartesi günü Sincan sanayiinde eniştemin arkadaşına götürdük. Radyatöre  giden iki tane altlı üstlü T boru değişti yenisi takıldı kelepçeler yenilendi aracın antifrizi tamamlandı problem kalmadı.Yalnız ustaya sorduğumda T ye gelen boruların LPGden geldiğini söyledi.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
lpg ile sogutma sivisi hattinin ne gibi baglantisi varmis acaba?


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG

Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
yanlissa duzelt sefim, rezistansli genlesme diye bisey duymustum.boyle bir sistem yokmu?


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
forkliftlerde kullanildigini duymustum.lpg tanki acik hava ile direk temas ettigi icin isitmayi rezistansla yapiyorlarmis.oradan kalmis aklimda.



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33