rolanti sorunu ve stop etme

Hamit · 21 · 10293

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Hamit

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 2,414
    • Puan +210/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Marka: Ford
  • Model: Focus
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
aracım bir süredir ışıklarda ara sıra sönme yapıyor ve ara sıra yeni çalıştığında devir saatinin ibresi ağaçtan elma koparmaya çalışıyormuş gibi yerinde zıplıyor. boğaz kelebeğinden şüpheleniyorum ama öncelikle bir bilene sormak istedim.nedir acaba sorun.birde klima açıldığında motor gücünü büyük ölçüde etkiliyor.



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
aracım bir süredir ışıklarda ara sıra sönme yapıyor ve ara sıra yeni çalıştığında devir saatinin ibresi ağaçtan elma koparmaya çalışıyormuş gibi yerinde zıplıyor. boğaz kelebeğinden şüpheleniyorum ama öncelikle bir bilene sormak istedim.nedir acaba sorun.birde klima açıldığında motor gücünü büyük ölçüde etkiliyor.

Kardeş öncelikle geçmiş olsun. Son bakımı ne zaman yaptırdın?


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Akü olduğunu sanmıyorum Melih. Şarj dinamosu da olabilir ama ben önce bakım zamanını öğrenmek istiyorum. Bu sıkıntının birkaç sebebi var.


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Klima açınca güç kaybı olması çok normal fakat normalden farklı güç kaybı olmaya başladıysa bir sıkıntı olduğu kesin...Vedatın sorusuna bi cevap alalım bakalım ustamız ne diyecek...


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Neyse Hamit heralde geç cevap verecek. Aklıma gelenleri yazayım.

Bakım ne zaman yapıldı diye sormamın sebebi, eğer bakım aksatılmışsa;
1. Hava filtresi değişimi
2. Bujilerin değiştirilmesi
3. Yakıt filtresi kontrolü, gerekirse değişimi
4. Ateşleme ile ilgili olarak bobin kontrolü
5. Yine ateşleme ile ilgili olarak buji kablolarının kontrolü ve değişimi.
6. Aşırı ısınmaya sebep olabilecek yağ filtresi kirliği.
7. LPG filtresi değişimi
8. LPG ayarı (Gaz ayarı)
9. Şarj dinamosu kontrolü.

Not : Focus'larda bobin değişimi yapıldığında ateşleme sistemini komple yenilemen gerek. Özellikle buji kablolarını orijinal tercih etmende fayda var.

Yukarıda saydıklarımı kontrol ettikten ve değiştirdikten sonra klima çalışırken aracı kontrol et. Sıkıntının çözüme ulaşması gerek. Çözülmezse klima için yeni konu aç. Orada tartışalım.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Akü'yede baksın ama kardeş, şimdi durumu şöyle izah edeyim, araç çalıştıktan sonra şarj dinamosu aracın elektriğini karşılar. Aküye gerek kalmaz. O sebeple dedim. Yoksa baktırsın :) benim için sorun değil de Hamit'i boş yere akücüye göndermeyelim şimdi :)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Neyse Hamit heralde geç cevap verecek. Aklıma gelenleri yazayım.

Bakım ne zaman yapıldı diye sormamın sebebi, eğer bakım aksatılmışsa;
1. Hava filtresi değişimi
2. Bujilerin değiştirilmesi
3. Yakıt filtresi kontrolü, gerekirse değişimi
4. Ateşleme ile ilgili olarak bobin kontrolü
5. Yine ateşleme ile ilgili olarak buji kablolarının kontrolü ve değişimi.
6. Aşırı ısınmaya sebep olabilecek yağ filtresi kirliği.
7. LPG filtresi değişimi
8. LPG ayarı (Gaz ayarı)
9. Şarj dinamosu kontrolü.

Not : Focus'larda bobin değişimi yapıldığında ateşleme sistemini komple yenilemen gerek. Özellikle buji kablolarını orijinal tercih etmende fayda var.

Yukarıda saydıklarımı kontrol ettikten ve değiştirdikten sonra klima çalışırken aracı kontrol et. Sıkıntının çözüme ulaşması gerek. Çözülmezse klima için yeni konu aç. Orada tartışalım.
abi tüm bunlar yapılıp sıkıntı giderilmesse akuyede bi baksın mı :)  :siritan: :siritan:


Çevrimdışı Hamit

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 2,414
    • Puan +210/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Marka: Ford
  • Model: Focus
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
aracım bir süredir ışıklarda ara sıra sönme yapıyor ve ara sıra yeni çalıştığında devir saatinin ibresi ağaçtan elma koparmaya çalışıyormuş gibi yerinde zıplıyor. boğaz kelebeğinden şüpheleniyorum ama öncelikle bir bilene sormak istedim.nedir acaba sorun.birde klima açıldığında motor gücünü büyük ölçüde etkiliyor.

Kardeş öncelikle geçmiş olsun. Son bakımı ne zaman yaptırdın?
teşekkür ederim başkanım 8 bin civarı olmuştur.
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
bence akü  :D :D :D :D :utanmak: :utanmak: :utanmak:
akümü araçta set var omu zorluyor acaba


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Set zorlar tabi. Ama aküye fazla güç bindirmez. Ama sen yukarıda yazdıklarımı okudun mu? Bakım yaklaşmış aslında 2000 km önce bakıma girmeniz gerekecek gibi.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
aracım bir süredir ışıklarda ara sıra sönme yapıyor ve ara sıra yeni çalıştığında devir saatinin ibresi ağaçtan elma koparmaya çalışıyormuş gibi yerinde zıplıyor. boğaz kelebeğinden şüpheleniyorum ama öncelikle bir bilene sormak istedim.nedir acaba sorun.birde klima açıldığında motor gücünü büyük ölçüde etkiliyor.

Kardeş öncelikle geçmiş olsun. Son bakımı ne zaman yaptırdın?
teşekkür ederim başkanım 8 bin civarı olmuştur.
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
bence akü  :D :D :D :D :utanmak: :utanmak: :utanmak:
akümü araçta set var omu zorluyor acaba


Çevrimdışı Hamit

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 2,414
    • Puan +210/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Marka: Ford
  • Model: Focus
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Klima açınca güç kaybı olması çok normal fakat normalden farklı güç kaybı olmaya başladıysa bir sıkıntı olduğu kesin...Vedatın sorusuna bi cevap alalım bakalım ustamız ne diyecek...
abi 8 bin civarı oldu.normalde tabiki güç kaybı olur fakat araç kalkarken sönme derecesine geliyor
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Neyse Hamit heralde geç cevap verecek. Aklıma gelenleri yazayım.

Bakım ne zaman yapıldı diye sormamın sebebi, eğer bakım aksatılmışsa;
1. Hava filtresi değişimi
2. Bujilerin değiştirilmesi
3. Yakıt filtresi kontrolü, gerekirse değişimi
4. Ateşleme ile ilgili olarak bobin kontrolü
5. Yine ateşleme ile ilgili olarak buji kablolarının kontrolü ve değişimi.
6. Aşırı ısınmaya sebep olabilecek yağ filtresi kirliği.
7. LPG filtresi değişimi
8. LPG ayarı (Gaz ayarı)
9. Şarj dinamosu kontrolü.

Not : Focus'larda bobin değişimi yapıldığında ateşleme sistemini komple yenilemen gerek. Özellikle buji kablolarını orijinal tercih etmende fayda var.

Yukarıda saydıklarımı kontrol ettikten ve değiştirdikten sonra klima çalışırken aracı kontrol et. Sıkıntının çözüme ulaşması gerek. Çözülmezse klima için yeni konu aç. Orada tartışalım.

başkanım birde arabayı almadan önce tüp tankının üzerindeki malzemeler (adını bilmiyorum) onlar değişmişti. acaba lpg kalibrasyonumu gerekli


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Uğur abı takılıyorum :) bılırsın bende pek bı bılgı yok bu konularda en kestırmesıne daldım direk :)

Estafurullah kardeşim. Eğer sorun aküde çıkarsa sana söz en kralından kokoreç ayran ve arkasından künefe ısmarlayacağım :D


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Kardeş istersen şöyle yap. LPG'ciye git. Gaz ayarı yaptır. Sorundan bahsetme öpmesinler seni :) sorun düzelmezse periyodik bakımı öne almanı tavsiye ederim.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Klima açınca güç kaybı olması çok normal fakat normalden farklı güç kaybı olmaya başladıysa bir sıkıntı olduğu kesin...Vedatın sorusuna bi cevap alalım bakalım ustamız ne diyecek...
abi 8 bin civarı oldu.normalde tabiki güç kaybı olur fakat araç kalkarken sönme derecesine geliyor
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Neyse Hamit heralde geç cevap verecek. Aklıma gelenleri yazayım.

Bakım ne zaman yapıldı diye sormamın sebebi, eğer bakım aksatılmışsa;
1. Hava filtresi değişimi
2. Bujilerin değiştirilmesi
3. Yakıt filtresi kontrolü, gerekirse değişimi
4. Ateşleme ile ilgili olarak bobin kontrolü
5. Yine ateşleme ile ilgili olarak buji kablolarının kontrolü ve değişimi.
6. Aşırı ısınmaya sebep olabilecek yağ filtresi kirliği.
7. LPG filtresi değişimi
8. LPG ayarı (Gaz ayarı)
9. Şarj dinamosu kontrolü.

Not : Focus'larda bobin değişimi yapıldığında ateşleme sistemini komple yenilemen gerek. Özellikle buji kablolarını orijinal tercih etmende fayda var.

Yukarıda saydıklarımı kontrol ettikten ve değiştirdikten sonra klima çalışırken aracı kontrol et. Sıkıntının çözüme ulaşması gerek. Çözülmezse klima için yeni konu aç. Orada tartışalım.

başkanım birde arabayı almadan önce tüp tankının üzerindeki malzemeler (adını bilmiyorum) onlar değişmişti. acaba lpg kalibrasyonumu gerekli


Çevrimdışı Hamit

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 2,414
    • Puan +210/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Marka: Ford
  • Model: Focus
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG

Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
sorun aküdeymişşşşş mişş mişşş  :cilgin: :cilgin: :cilgin:

Hoooup :D hile yok :D


Çevrimdışı Hamit

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 2,414
    • Puan +210/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Marka: Ford
  • Model: Focus
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
sorun aküdeymişşşşş mişş mişşş  :cilgin: :cilgin: :cilgin:

Hoooup :D hile yok :D
Başkanım burada güvendiğim bir lpgci var ondada milano marka sistemin programı yokmuş.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Araştır biraz daha koskoca Adana'da tek mi?

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
sorun aküdeymişşşşş mişş mişşş  :cilgin: :cilgin: :cilgin:

Hoooup :D hile yok :D
Başkanım burada güvendiğim bir lpgci var ondada milano marka sistemin programı yokmuş.



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33