Şaftta boşluk mu var?

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Arkadaşlar benim arabada vites değiştirdikten sonra vuruntu oluyor (sadece 1 den 2 ye ve 2 den 3 e atarken)... arkadaş biraz anlıyor, onun demesine göre şaftta boşluk var, araba yavaşken vuruyor, hızlandıkça keser dedi, dediği gibide oluyor, araç 50-60 KM ye çıkınca vites değiştirirken vuruntu yok... Şimdi bu sorunu nasıl çözebiliriz..şaftın boşluğunu kim nasıl alacak..bizim osman abiyle daha görüşmedim...o halledermi acaba



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Kesinlikle Osman usta halleder diye düşünüyorum.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Arkadaşlar benim arabada vites değiştirdikten sonra vuruntu oluyor (sadece 1 den 2 ye ve 2 den 3 e atarken)... arkadaş biraz anlıyor, onun demesine göre şaftta boşluk var, araba yavaşken vuruyor, hızlandıkça keser dedi, dediği gibide oluyor, araç 50-60 KM ye çıkınca vites değiştirirken vuruntu yok... Şimdi bu sorunu nasıl çözebiliriz..şaftın boşluğunu kim nasıl alacak..bizim osman abiyle daha görüşmedim...o halledermi acaba


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Böyle bir şey daha önce başına gelen varmı..yada duyum alan..nasıl oluşuyor şaftta boşluk acaba?


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Lastik ebatları normalden büyükmü Emrah? Yada arabayı yükselttin mi? Ne bileyim... Orjinalinden farklı olarak şafttan güç ileten bağlantı noktalarına uzaklaşma olmuş olabilir mi?

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Böyle bir şey daha önce başına gelen varmı..yada duyum alan..nasıl oluşuyor şaftta boşluk acaba?


Çevrimdışı Umur Akkurt

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,476
    • Puan +33/-8
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin
Abi benim lastik yanaklarım 5 yanak fazla yüzüde 10 az.Emrah abinin dedigi şekilde bende yaşıyorum. ama vitesi 2000 de degiştirdigimden oluyor düz yolda vitesi attıgımda 2000 devirden aşagı düşüyor.2200 de attımmı sorun olmuyor.Kullanımla alakalı.


Çevrimdışı Umur Akkurt

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,476
    • Puan +33/-8
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin
Abi son aldıgım bilgilere göre;

aracınız accent admire ise aks kafasından ses gelmesi normal aynı ses benım arabada sol akısta var ustama sordugumda ise admirelerin direksiyon turu fazla imiş(admire ile döndüğüm yeri fiorino ve kangoyla 2 kerede döndüm test edildi ) aks cok acıldıgı ıcın zamanla bosluk oluomus oda dönüslerde kalkıslarda ses yapmasına neden oluomus. bugune kadar 5 tane admıre kullandım hepsinden aks sesı geliodu tam tur yapıp kalktıgımda.diğer admiresi olan arkadaslar yanlıs anlamasın idda etmiorum fakat benım kullandıklarımda durum böleydi.


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Kardeş benim kalkışta problemim yok, vites değişiminde debriyajı bırakınca motor küt diye vuruyo... çok çok yavaş bırakırsan vurmuyor sadece, çok yavaş bırakarakta araba kullanılmaz vites değiştirme zaman aralığı yetmiyor..birde not vitesi 3.000 devirde değiştirsende vuruyor 2000 de değiştirsende...anlatabildimm i bilmiyorum.. arkadaşım benide yanılttı önden çekişte şaft olmaz doğru..benim kafa vuruntuda olduğu için adam damperde boşluk varda dese..he valla haklısın derim  :'(


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
şaft dediğinde ben aks tan bahsediyorsun diye düşünmüştüm.  :-\

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Kardeş benim kalkışta problemim yok, vites değişiminde debriyajı bırakınca motor küt diye vuruyo... çok çok yavaş bırakırsan vurmuyor sadece, çok yavaş bırakarakta araba kullanılmaz vites değiştirme zaman aralığı yetmiyor..birde not vitesi 3.000 devirde değiştirsende vuruyor 2000 de değiştirsende...anlatabildimm i bilmiyorum.. arkadaşım benide yanılttı önden çekişte şaft olmaz doğru..benim kafa vuruntuda olduğu için adam damperde boşluk varda dese..he valla haklısın derim  :'(


Çevrimdışı Umur Akkurt

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,476
    • Puan +33/-8
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin
Abi ön takım vidalarını bi torklatsana sen



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33