Volvo XC60 - 2014 Model

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Motor Seçenekleri

Altı silindirli benzinli motor (3.2)
En son teknoloji ürünü 243 beygirlik sıralı altı silindirli benzinli motor sürüş deneyiminizi bütünüyle yeni bir sürüş uyumu ve konfor düzeyine yükseltecek şekilde tasarlandı. Hem iyi tepki veren hem de sakin bir karaktere sahip; gelişmiş motor teknolojisi her türlü koşulda yüksek tork ve çabuk sollama sağlıyor. Bu güç kaynağının dengeli doğası ayrıca yakıt tüketimini ve CO2 atıklarını azaltmaya da yardım ediyor; fren enerjisi geri kazanımı ve adaptif supap teknolojisi verimliliği en üst düzeye çıkarıyor. Volvo'nun "Anında Çekiş" özellikli dört tekerlekten çekiş sistemi ve altı vitesli Geartronic otomatik bu gelişmiş motoru mükemmel bir şekilde tamamlıyor.


Dört silindirli direkt enjeksiyonlu benzinli turbo motor (T5)
En son nesil direkt enjeksiyonlu turbo teknolojisi ve çift değişken eksantrik miline sahip bu yeni nesil 2.0 litre motor üstün performans ile düşük yakıt tüketimini birleştirmeye olanak tanıyor. Yakıt son derece hassas bir şekilde püskürtülerek yanma verimliliği önemli oranda artırılıyor. Bu da Volvo'nun fren enerjisi geri kazanımı birlikte CO2 atıklarını azaltıyor ve turbo da bu nispeten küçük motorlara son derece yüksek bir tork (maks. 320 Nm) sağlıyor. Sürücü olarak her durumda anında tepkiye ve rahat bir sürüş deneyimine sahip olacaksınız. Çift egzoz ucu T5'in sportif karakterine katkıda bulunuyor. Tabii ki bu motorlar Euro 5 gibi sıkı standartlara uygun.


Altı silindirli benzinli turbo motor (T6)
Üstün bir sıralı altı silindirli benzinli motorun yumuşaklığını ve dinamik özelliklerini yaşayın. Gelişmiş 3.0 litre T6'daki ikiz kanalcıklı turbo sayesinde her devirde anında hızlanma sağlanıyor ve 440 Nm'lik etkileyici tork daha 2100 d/d'den itibaren kullanımınıza sunuluyor. Bu motor hem performans hem de konforda en üst noktayı temsil ediyor ve fren enerjisi geri kazanımı gibi akıllı teknolojiler de yüksek yakıt verimliliğine katkıda bulunuyor. Daha da sportif bir kullanım için bu motor Volvo'nun "Anında Çekiş" özellikli dört tekerlekten çekiş sistemi ve altı vitesli, sportif ayarlı Geartronic otomatik şanzımanla sunuluyor.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
3000cc T6 Turbo benzinli iyiymiş

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
:o :o çok fena  :o :o


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
XC60 Şanzıman seçenekleri

Altı vitesli düz şanzıman
Altı vitesli bütünüyle senkromeçli düz şanzıman rahat ve hassas vites geçişleriyle canlı bir sürüş sağlıyor. Altıncı vites otoyoldaki konforu ve yakıt tüketimini iyileştiriyor. Debriyajın yumuşak hareketi de kendinizden emin ve konforlu bir şekilde hareket etmenizi sağlıyor.


Altı vitesli Geartronic otomatik şanzıman
Geartronic her iki şanzımanın en iyi yönlerini sunuyor. Rahat bir sürüş için altı vitesli otomatik olarak kullanabilirsiniz ya da vitesleri kendiniz değiştirmek isterseniz vites kolunu elle değiştirme bölümüne alabilirsiniz. Elle kullanımda daha düşük vites seçme olanağına sahip oluyorsunuz, örneğin, bir viraja yaklaşırken. Otomatik şanzıman ayrıca zor koşullar altında ağır yükle otomobilin yavaş gitmesi gerektiğinde çok yararlı oluyor. T6 ve D5'te bu otomatik şanzıman ayrıca daha aktif kullanım için bir spor ayarına sahip; gaz pedalı hareketlerinize çok daha iyi tepki verecek şekilde vites değiştiriyor.


Altı vitesli Powershift şanzıman
Powershift çift debriyaj teknolojisine sahip bu yeni altı ileri vitesli otomatik şanzıman normal bir otomatiğe göre yakıt tüketimini % 8 azaltabiliyor. Vitesler anında değiştiriliyor ve tork da kesintisiz bir şekilde sağlanıyor. Ayrıca, isterseniz elle de vites değiştirebiliyorsunuz. T5 motorla sunuluyor.


Start/Stop teknolojisi
Şehir içinde kullanırken yakıt tüketimini ve CO2 atıklarını % 8'e varan oranda düşürmek için, bütün turbodizellerde ve düz şanzımana sahip dört silindirli 1.6 litre benzinli motorlarda Volvo'nun Start/Stop teknolojisi bulunuyor. Motor ısındıktan sonra otomobil yolda durduğunda (örneğin, trafik ışıklarında) ve vitesi boşa alıp debriyajı bıraktığınızda, motor otomatik olarak duruyor. Debriyaja bastığınız anda motor yeniden çalışıyor ve gitmeye hazır oluyorsunuz. Ek akü sayesinde bütün bilgi/eğlence ve konfor sistemleri motor kapalıyken bile normal bir şekilde çalışıyor. Start/Stop sistemi orta konsoldaki bir düğme ile devre dışı bırakılabiliyor ve 0 ile 30° C arasındaki hava sıcaklıklarında devrede.

Fren enerjisi geri kazanımı
Her türlü sürüş koşulunda yakıt verimliliğini ve performansı en iyi duruma getirmek için, bütün motorlarda Volvo'nun akıllı fren kinetik enerjisi geri kazanımı bulunuyor. Vites takılıyken frene bastığınız ya da gaz pedalını bıraktığınız anda alternatör otomobilin kinetik enerjisiyle aküyü şarj ediyor ve yakıt tüketimini ek olarak % 2-3 azaltıyor. Hızlandığınızda da, alternatör ayrılarak motoru serbest bırakıyor ve böylece ihtiyacınız olduğunda maksimum performansa sahip oluyorsunuz.

Dört Tekerlekten Çekiş
Anında ÇekişTM özellikli geliştirilmiş Haldex® AWD sistemi; tekerleklerin hızını, gaz pedalını, motor torkunu, motor devrini ve frenleri sürekli olarak izleyen elektronik bir yönetim sistemine sahip. Sürüş koşulları değiştikçe, en iyi çekişe sahip tekerleklere en fazla güç aktarılıyor. Tekerleklerden biri çekişi kaybettiğinde, o tekerleğe aktarılan güç azaltılıyor ve güç, anında yere daha sağlam basan tekerleğe aktarılıyor.


Eğim İniş Kontrolü
Eğim İniş Kontrolü dik, zorlu yollarda yumuşak ve kontrollü bir iniş sağlıyor. Eğim İniş Kontrolü (HDC) düğmesine bastığınızda, araç her bir tekerleğin hızını kontrol etmek için fren sistemini kullanıyor ve siz de dikkatinizi bütünüyle direksiyona verebiliyorsunuz. Eğim İniş Kontrolü ayrıca ağır bir römork çekerken hareket etmeyi kolaylaştırıyor.



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33