Teşekkürler daha vıdeosunu cekmedıgım arac montajlarımda var onlarında resımlerını paylasırım. Performans tabiki ciddi oranda artıyor zaten saf hidrojen tehlikesiz bir gaz içinde saf oksijen olmadıgı ıcın bizim araçlarımızın motorlarında rahatlıkla sorun cıkarmadan kullanılabılecek bır gaz, yanışı lpg ıle aynıdır birebir denedim.saf hidrojen yanmak için havadakı oksijeni kullanıyor onunda %20 si saf oksijen geri kalanı azot vs bu yuzden motora bir zararı olmaz diğer hidrooksijen üreten cıhazlardan bu zamana kadar duzgun verım alınamaması gazın cok hızlı yanması gazı fazla verırsenız timing iniz değişir ve vuruntu yapar yanı motor aptallaşır ve oksijen sensoru olan araclar eksozunda fazla oksijen okudugu ıcın motora az yakıt gırıyor dıye beyıne komut verıyor beyınde kendı kendıne motora gonderılen mazot,benzın oranını yukseltıyor bız tasarruf yapalım derken araclarımz fazla yakıt yakmıs oluyor o oranı cok ıyı ayarlamak lazım ve oksıjen sensorunude yanıltmak lazım hidrooksijen kullanılması ıcın ama benı saf hidrojene iten de bu oldu zaten, gazı saf cıkartmayı basardım ve sonuclar anında gelmeye basladı. motora gonderilen yakıtın tam yakılması sonucu ortaya artı bir güç cıkıyor buda aynı yakıtla daha fazla yol gıdebılmemıze yarıyor işin mantıgı cok basıt bir güç olusuyor aynı oranda daha fazla yol gıttıgımız ıcın yakıttan tasarruf yapmıs oluyoruz.şöyle bir örnekle acıklamak gerekırse nissan 2.7 dizel pıckup araç daha once 50 liraya 130 km giderken uzun yolda saf hidrojen takıldıkdan sonra 70 tl ye 257 km gittiğini soyledı kabaca eskı halı ıle 100 tl ye 260 gıtmesı gereken arac sımdı onu 70 tl ye gıdıyor .