LPG ENJEKTÖR YAĞLAMA SİSTEMİ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VARMI ?

suat · 5 · 7773

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı suat

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 47
    • Puan +0/-1
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: S.K.
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2000
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Faydası olur. Maliyeti konusunda bilgim yok ama, Sait Usta LPG'yi arayıp fiyat alabilirsin. LPG kuru yakıt, enjektörlerin yağlanmasını sağlayan koruma sistemi. Fakat sıralı sistemlerde sürekli kuru yakıt değil, ilk çalıştırmada sıvı yakıt (benzin) kullandırarak ateşleme sistemini koruyorlar. Çok astronomik rakamlara denk gelmiyorsa, yağlama sistemi faydalı olacaktır Suat.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
TAKILDIĞINDA FAYDALI OLURMU


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Paylaşım için teşekkürler. Sorunun cevabını merak edenler için fazlasıyla açıklama olmuş oldu.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Konu baya eski kalmış ama sonrakiler için birkaç şey ekleyim ben kullanıyorum ve kesinlikle öneriyorum.Sıralı sistemlerde yada normal lpg sisteminde araç 5500 deviri geçtiğinde motorda ve haliyle bujilerdeki aşırı ısınmayı kontrol altına almak için bujilerin ömrünü uzatmak içicn , 10 numara ince yağ ile bir kaç damla olmak kaydı ile sistem bujilere yağ akıtıyor...


Çevrimdışı domestos

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 144
    • Puan +1/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • ------------------------------------
    • -----------------------------------
  • Ad Soyad: ---------------------------------
  • Marka: Mazda
  • Model: Touring Sedan
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Kesinlikle tavsiye etmiyorum... Motorun yanma odasına fazladan gönderilen kurum pislik vs. sağlamaktan başka bir işe yaramaz...

Bu sistem tamamen pazarlama hilesi ve göz boyamaktır, ekstradan para vermeye değecek faydası yoktur... Standart maliyet ile taktırılırsa bir şey demem...

Yağlama sistemi taktırmak yerine aracı arada bir benzin ile kullanmak en güzeli, yüksek devirlerde lpg ile kullanmamak, karbüratörlü araçlarda geceden benzinde bırakarak sabah benzin ile çalıştırmak gibi önlemler daha mantıklı ve faydalıdır...

Fazla para vermenize gerek yok diyorum...
------------------------------------------


Çevrimdışı domestos

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 144
    • Puan +1/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • ------------------------------------
    • -----------------------------------
  • Ad Soyad: ---------------------------------
  • Marka: Mazda
  • Model: Touring Sedan
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Motorun çalışma prensibini incelerseniz ne anlatmak istediğim ortaya çıkacaktır...

Firmaları kötülemek adına söylemedim ben bu fikirlerimi, sadece hiç bir faydası yoktur fazla para vermeyin diye yazdım... Senin gibi aynı fiyata taktıranlar olursa; tamam amenna ama fazladan 300-500 TL isteyen firmalar var ve bu miktarları ödemeye gerek yok. Bu miktarı ödemek yerine aracını dönem dönem benzinde kullan daha faydalı olur...

Bu benim şahsi düşüncelerim, beni bağlar... ;)

Yanma odasına gönderilecek bir damla 10 numara yağın ne faydası olur, neyi soğutur veya neyi kayganlaştırır... En başa dönüyorum, motorun çalışma prensibini incelerseniz ekstra yanma odasına gönderilecek bir iki veya üç beş damla yağın hiç bir işe yaramayacağını, hatta diğer yakıtlardan kalın olacağından tortu veya kurum/pislik bırakacağını tahmin etmek zor değil...
------------------------------------------


 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33