GönderenKonu: Lexus LS, Almanlar’a karşı  (Okunma sayısı 958 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışıizmir42

  • Master Moderator
  • *
  • İleti: 11,571

  • Üye'ye 346 defa
    Teşekkür Edildi

  • Puan +313/-5
  • Cinsiyet: Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Lexus LS, Almanlar’a karşı
« : 13 Ocak 2017, 11:50:55 »


Lexus’un yeni ”Amiral Gemisi” Alman rakiplerine kafa tutuyor.

Lexus LS üretildiği ilk sene olan 1989 dan beri Audi A8, BMW 7 Serisi ve Mercedes-Benz S-Class‘a rakip olan aynı zamanda da Amerikanın lüks sedan sınıfındaki en çok satan otomobillerinden biri.

Geçtiğimiz günlerde Detroit Otomobil Fuarı‘nda görücüye çıkan ve 2018 de yollarda görülecek olan LS‘i sizin için 5 kalemde güçlü Alman rakipleri ile kıyasladık.



Yukarıda ki tabloda da gördüğümüz gibi boyut konusunda rakiplerinden geri kalır hiç bir yanı bulunmayan Lexus LS‘in iç hacim verileri daha resmi olarak belli değil ancak dış boyutları gibi iç hacminin de rakiplerine yakın olması öngörülüyor.



Her modelin donanım olarak en dolu versiyonları yan yana koyulduğunda ortaya çıkan bu tablo LS‘in bu konuda Alman rakiplerinin özellikle de BMW 740i’nin gerisinde kaldığını gösteriyor.





Fabrika verilerinde 0-100 hızlanma süresi 4.5 saniye olarak belirtilen LS bu konuda rakiplerinin önünde yer almış. Ancak henüz fabrika verisi haricinde bir test verisi olmadığını da hatırlatmak lazım.

Lüks ve Teknolojik Donanımlar

2018 Lexus LS‘in kullanıcıyı şımartan donanım listesi oldukça zengin. Mark Levinson marka ses sistemi, alüminyum ve ahşap trim parçaları, klima özelliği barındıran ve 28 bölgeden masaj yapabilen arka koltuklar, aktif süspansiyon, rakipleri ile yakın boyutlardaki navigasyon, head-up display ekranları ve yolu okumaya yardımcı sürüş asistanları bunlardan sadece bazıları.



Tasarım

Tasarım olarak rakipleri gibi yenilikçi ve keskin çizgiler kullanmayı tercih eden Lexus bu konuda bana göre oldukça başarılı olmuş. Ters açılar ve büyük bir ızgara ile oluşturulan ön burun araca büyük miktarda dinamizm katarken yan profildeki yüksek kapılar otomobilin büyüklük algısını öne çıkartmış.













« Son Düzenleme: 13 Ocak 2017, 11:51:34 Gönderen: Hüseyin Kuzucu »




 

Sitemap 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44