GönderenKonu: Audi S7 - 2015  (Okunma sayısı 8154 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ÇevrimdışıYönetim

  • Admin
  • *
  • İleti: 86,761

  • Üye'ye 1232 defa
    Teşekkür Edildi

  • Puan +614/-17
  • Cinsiyet: Bay
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Administrator
  • Marka: Renault
  • Model: Hafif Ticari
  • Model Yılı: 2017
  • Yakıt Tipi: Benzin
Audi S7 - 2015
« : 23 Haziran 2014, 13:56:12 »
Audi S7 2015 Model otomobiller iki TFSI ve üç farlı TDI motor seçeneğine sahip.

Motor gücü sunumunda sırasıyla
160 kW (218 hp)
245 kW (333 hp)
200 kW (272 hp)
160 kW (218 hp)
331 kW (450 hp)
Performansa sahip motorlar ile müşterisinin ilgi odağı olmaktadır.


Zaman en kıymetli hazinedir


ÇevrimdışıY.E.P.

  • FO-Süper üye
  • *
  • İleti: 4,826

  • Üye'ye 173 defa
    Teşekkür Edildi

  • Puan +373/-7
  • Cinsiyet: Bay
    • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
    • Model: 1.6 HDI Dynamic
    • Model Yılı: 2011
    • Yakıt Tipi: Motorin
    Ynt: Audi S7 - 2015
    « Yanıtla #1 : 23 Haziran 2014, 15:51:43 »
    Koltukların kumaşı ve farlar çok dikkatimi çekti.. paylaşım için teşekkürler  :iyi:

    ÇevrimdışıYönetim

    • Admin
    • *
    • İleti: 86,761

    • Üye'ye 1232 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +614/-17
    • Cinsiyet: Bay
      • ForumOtomobil
    • Ad Soyad: Administrator
    • Marka: Renault
    • Model: Hafif Ticari
    • Model Yılı: 2017
    • Yakıt Tipi: Benzin
    Ynt: Audi S7 - 2015
    « Yanıtla #2 : 23 Haziran 2014, 15:52:51 »
    Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
    Koltukların kumaşı ve farlar çok dikkatimi çekti.. paylaşım için teşekkürler  :iyi:

    Koltuk kaplamasında da S7 yazıyor
    Zaman en kıymetli hazinedir


    Çevrimdışıoguzhantsci

    • FO-Usta Üye
    • *
    • İleti: 1,191

    • Üye'ye 38 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +87/-0
    • Cinsiyet: Bay
      • Ad Soyad: oğuzhan taşcı
      • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
      Ynt: Audi S7 - 2015
      « Yanıtla #3 : 23 Haziran 2014, 23:57:12 »
      Süper ötesi


      Nokia 3310'dan tapatalk aracılığıyla gönderildi.
      2005 Honda Civic,2012 Honda Civic,2013 Vw Golf,2007 Honda Civic,2012 Audi A3 , 2015 Vw Golf,2009 Bmw 320i,2005 Land Rover,2009 Honda Civic,2012 Mercedes c180

      ÇevrimdışıYönetim

      • Admin
      • *
      • İleti: 86,761

      • Üye'ye 1232 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +614/-17
      • Cinsiyet: Bay
        • ForumOtomobil
      • Ad Soyad: Administrator
      • Marka: Renault
      • Model: Hafif Ticari
      • Model Yılı: 2017
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Ynt: Audi S7 - 2015
      « Yanıtla #4 : 24 Haziran 2014, 09:13:14 »
      Vites konsolunun olduğu yer tuşlarla dolu. Elimin altında olsa hepsini kurcalardım çocuk gibi :D
      Zaman en kıymetli hazinedir

      Çevrimdışımelihksn

      • FO-Süper üye
      • *
      • İleti: 4,387

      • Üye'ye 41 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +114/-0
      • Cinsiyet: Bay
        • Ad Soyad: melih kişin
        • Marka: Peugeot
        • Model: 508
        • Model Yılı: 2013
        • Yakıt Tipi: Motorin
        Ynt: Audi S7 - 2015
        « Yanıtla #5 : 24 Haziran 2014, 09:22:28 »
        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        Vites konsolunun olduğu yer tuşlarla dolu. Elimin altında olsa hepsini kurcalardım çocuk gibi :D
        haftasonu kanalı hatırlamıyorum yabancı bı kanalda almanya da auıdı genel muduru ile audı araclarının test suruslerını yapıyorlar A4 Qatronun ıcınde otururken spıker senın sorunu sordu vıtes ve cevresınde cok fazla tus oldugunu bunların ne ıse yaradıgını fılan falan adamın acıklaması gayet basıt ve net  :) cok hosuma gıttı...

        evet bıraz kaısık ögrenmek bıraz zaman alıyor ama ınanın cok zevklı dıyor ve bu tusların aracın surusunu etkıleyen sport 4X2 4X 4 tarzında direk şanzımana etki eden özellikler oldugunu savunuyor 2010-2012 yılı üretimlerde bu ozellıklerın yol bılgısayarı uzerınden konrol edıldıgını bunun vıtes konsolu uzerınde daha az tus daha az karmasa yarattıgını yanı bı nevı görevi elektronık aksama yukledıgını ancak bunun bı hata oldugunu sonradan anladıklarını anlatıyor onuda su ornekle pekıstırıyor eskıden telefonlarımız tek duzendı hatta erıcson bı modelınde suya soka toza dayanıklı kaya gıbı bı telefon uretmısdı duserdı sert kullanımda bırsey olmazdı bataryası 4-5 gun gıderdı dıyor ama sımdı hassaslasdı dusurunce kırılan dokunmatık ekranları 1 gunu gecmeyen sarj surelerı.. ve programsal sorunları ;(sureklı kıtlenmeler fılan gıbı) neyse bı yere baglıyayım adam kendı aracını bu sekılde elestırıyor ne kadar cok elektronık okadar sıkınıtı cıkıkarıyor dıyor cok tus cok manuellık okadar az dert okadar az arıza dıyor :)
        Ben ölünce bir elimi tabutumun dışına atın. İnsanlar görsünler ki padişah olan Süleyman bu dünyadan eli boş gitmiştir.
        Kanuni Sultan Süleyman

        ÇevrimdışıYönetim

        • Admin
        • *
        • İleti: 86,761

        • Üye'ye 1232 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +614/-17
        • Cinsiyet: Bay
          • ForumOtomobil
        • Ad Soyad: Administrator
        • Marka: Renault
        • Model: Hafif Ticari
        • Model Yılı: 2017
        • Yakıt Tipi: Benzin
        Ynt: Audi S7 - 2015
        « Yanıtla #6 : 24 Haziran 2014, 09:25:53 »
        Tuş takımıda sonuçta elektronik bir beyne bağlı ama sanıyorum karmaşayı azalttığını anlatmış eleman :) Ne olursa olsun gerçekten gözalıcı :)

        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        Vites konsolunun olduğu yer tuşlarla dolu. Elimin altında olsa hepsini kurcalardım çocuk gibi :D
        haftasonu kanalı hatırlamıyorum yabancı bı kanalda almanya da auıdı genel muduru ile audı araclarının test suruslerını yapıyorlar A4 Qatronun ıcınde otururken spıker senın sorunu sordu vıtes ve cevresınde cok fazla tus oldugunu bunların ne ıse yaradıgını fılan falan adamın acıklaması gayet basıt ve net  :) cok hosuma gıttı...

        evet bıraz kaısık ögrenmek bıraz zaman alıyor ama ınanın cok zevklı dıyor ve bu tusların aracın surusunu etkıleyen sport 4X2 4X 4 tarzında direk şanzımana etki eden özellikler oldugunu savunuyor 2010-2012 yılı üretimlerde bu ozellıklerın yol bılgısayarı uzerınden konrol edıldıgını bunun vıtes konsolu uzerınde daha az tus daha az karmasa yarattıgını yanı bı nevı görevi elektronık aksama yukledıgını ancak bunun bı hata oldugunu sonradan anladıklarını anlatıyor onuda su ornekle pekıstırıyor eskıden telefonlarımız tek duzendı hatta erıcson bı modelınde suya soka toza dayanıklı kaya gıbı bı telefon uretmısdı duserdı sert kullanımda bırsey olmazdı bataryası 4-5 gun gıderdı dıyor ama sımdı hassaslasdı dusurunce kırılan dokunmatık ekranları 1 gunu gecmeyen sarj surelerı.. ve programsal sorunları ;(sureklı kıtlenmeler fılan gıbı) neyse bı yere baglıyayım adam kendı aracını bu sekılde elestırıyor ne kadar cok elektronık okadar sıkınıtı cıkıkarıyor dıyor cok tus cok manuellık okadar az dert okadar az arıza dıyor :)
        Zaman en kıymetli hazinedir


         




        Bilgi Sebili


        Kiev Kiralık Ev
        Kyani Sağlık Ürünleri, Kyani Nedir ?

        Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr