GönderenKonu: OPEL MERİVA 2011  (Okunma sayısı 3157 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ÇevrimdışıFUR2604

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
    • Ad Soyad: ATALAY KOÇAK
    • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
    OPEL MERİVA 2011
    « : 15 Ağustos 2017, 11:40:31 »
    MRB ARKADAŞLAR OPEL MERVİVA 2011 COSMO İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİZİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM.GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR




    ÇevrimdışıYönetim

    • Admin
    • *
    • İleti: 58,867

    • Üye'ye 1233 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +614/-17
    • Cinsiyet: Bay
      • ForumOtomobil
    • Ad Soyad: Administrator
    • Marka: Renault
    • Model: Hafif Ticari
    • Model Yılı: 2017
    • Yakıt Tipi: Benzin
    Ynt: OPEL MERİVA 2011
    « Yanıtla #1 : 15 Ağustos 2017, 12:04:26 »
    Arka kapıları ters açılan araç değil mi bu?

    Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
    MRB ARKADAŞLAR OPEL MERVİVA 2011 COSMO İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİZİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM.GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR
    Zaman en kıymetli hazinedir

    ÇevrimdışıYönetim

    • Admin
    • *
    • İleti: 58,867

    • Üye'ye 1233 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +614/-17
    • Cinsiyet: Bay
      • ForumOtomobil
    • Ad Soyad: Administrator
    • Marka: Renault
    • Model: Hafif Ticari
    • Model Yılı: 2017
    • Yakıt Tipi: Benzin
    Ynt: OPEL MERİVA 2011
    « Yanıtla #2 : 15 Ağustos 2017, 12:05:58 »
    Bak Forum donanım dan biri almış. Yorumunu aynen buraya kopyalıyorum. Kullanıcı adı : firpir

    Aracimiz 300 km'yi henuz asti. Cok siklikla kullanma firsati bulamadik ama bu 300 km'nin tamami istanbul'un icerisinde yapildi. Bu araci almadan once siki bir fiyat/performans arastirmasi yapmistik. Sonucta en iyi secenek olarak Yeni Meriva'da karar kilmistik. Bizim aracimiz Yeni Meriva 1.4 120 bg Turbo Enjoy olan versiyonu. Soylemeliyim ki su ana kadar aractan oldukca memnunuz.

    - Yeni Meriva bence binebileceginiz en konforlu yuksek ve ferah araclardan bir tanesi. Hicbir C sinifi aracta bu kadar ferah ve aydinlik bir ic mekanin bulunabilecegini zannetmiyorum. Cam Tavan secenegi olan C sinifi araclar aydinlik olabilir fakat gorus acisinin Yeni Meriva sinifindaki araclar kadar rahat olmadigini deneyimledim. Bu baglamda bizim icin Test Surusu dahi yapmadan satin aldigimiz Yeni Meriva %100 memnuniyet sagladi diyebilirim.

    - Guvenlik sistemleri bu fiyattaki bir arac icin full donanimli. Klasik guvenlik donanimlarina ek olarak ESP, 6 hava yastigi, DDS Ford'da ve Renault'da ek guvenlik paketleriyle sunulan seceneklerken Opel bunu standart olarak sunuyor. Opel' in ESP si ESP PLUS adinda ekstra ozellikler barindiran bir sistem. EuroNCAP sonuclarina gelince Yeni Meriva'nin testi yayimlanmamis olsa da uretim ve malzeme benzerligiyle Yeni Astra'ya benzer sonuclar cikacaktir diye dusunuyorum.

    - Samimiyetle soyleyeyim Yeni Meriva direksiyondayken cok zevkli bir arac. Burnu C sinifi araclara gore kisa oldugu icin manevra kabiliyeti cok basarili bence. Bolca dar ve sikisik sokaklarda kullanmak zorunda kaldik, su ana kadar hicbir sikinti yasamadik. Donus capi da (yanlis bilmiyorsam) B sinifi araclarinkine yakin.

    - Motor gucu ve yakit tuketimi olarak benzinli bir aractan istedigimiz performansi Yeni Meriva ile alacagimizi umuyorum. Henuz arac cok yeni oldugu icin cok fazla zorlamak istemedim. Ve tum sifir km otomobillerde oldugu gibi yakit tuketimimiz henuz fabrika verilerine inmis degil. Sehir ici ortalama 10 litre yakmis durumdayiz. Bu noktada onemli bir diger durum bence su: 1.4 litrelik 120 bg Turbo motor bu otomobil icin tam kivaminda bence. Ben olsam 100 bg'lik araci test surusu yapmadan satin almazdim. 100 bg seri gecisler bekleyen suruculer icin yetersiz gelir mi acaba diye dusunmedim degil.

    - Benim kanimca Opel "YENI" tasarimlariyla (Yeni Meriva, Yeni Astra, Insignia) kalitesini cok ciddi sekilde arttirmis. Araclari detayli inceleyince, uretim kalitelerindeki ve kullanilan malzemelerdeki kalite artisini kolaylikla gorebiliyorsunuz. Yeni Meriva da bu durumdan nasibini cok olumlu yonde almis. Aracin ici, on konsol ve dosemeleri bizim inceledigimiz piyasadaki C sinifina kadarki araclara kiyasla oldukca ust duzeyde.

    - Aracin kaportasindaki agirlik hissi benim cok hosuma gitti. Eski kasalari bayilerde gorup de inceledim ve ayni hissi alamadim. Iscilik konusunda daha dikkatle uretilmis bir arac gibi geldi bana. Ses yalitimi da oldukca basarili bence. 17 inclik lastiklere ragmen gurultu seviyesi denedigimiz araclardan daha iyi gibi.

    - Yeni Meriva'da klima ve ses sistemi oldukca basarili olmus. Bu konularda zaten Yeni Astra veya Insginia'lardan cok da farkli degil gordugum kadariyla.

    Hic olumsuz bir sey yok mu derseniz benim yasadigim ufak tefek bir kac sey var:

    - Hill holder, manuel bir arac icin cok kullanisli olmakla birlikte biraz alistirma gerektiren bir sistem. Arastirdigim kadariyla diger manuel ve hill holder bulunan araclarda da insanlar birazcik alisma doneminin yasandigina dikkat cekmisler.

    - Geri vitesin birinci vitesin yanina konulmus olmasi da benim icin bir alisma donemi gerektirdi.

    - Ve tabiki otomatik vitesten manuel'e gecis yapmis bir surucu olarak, sehir ici (Istanbul) trafiginde biraz sikinti yasamadim/yasamiyorum desem yalan olur. Bu da ozel bir durum.

    Arabamizi cok begeniyoruz, herkese de oneririz. Kullandikca yorumlar eklerim, henuz uzun yola cikmadim. Sorulariniz olursa cevaplamaya calisirim.
    Zaman en kıymetli hazinedir


    ÇevrimdışıY.E.P.

    • Yeni Üye
    • *
    • İleti: 0

    • Üye'ye 173 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet: Bay
      • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
      • Model: 1.6 HDI Dynamic
      • Model Yılı: 2011
      • Yakıt Tipi: Motorin
      Ynt: OPEL MERİVA 2011
      « Yanıtla #3 : 15 Ağustos 2017, 16:13:34 »
      Vay beee .merivaya bak resmen gel al beni diyor. harika anlatım yapmış. zaten direk kullanıcısından aracı dinlemek çok farklı bişey.. miş li geçmiş zaman olmadan direk görüşleri almak yararlı bende listeye alayım bu cengaveri

      ÇevrimdışıYönetim

      • Admin
      • *
      • İleti: 58,867

      • Üye'ye 1233 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +614/-17
      • Cinsiyet: Bay
        • ForumOtomobil
      • Ad Soyad: Administrator
      • Marka: Renault
      • Model: Hafif Ticari
      • Model Yılı: 2017
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Ynt: OPEL MERİVA 2011
      « Yanıtla #4 : 15 Ağustos 2017, 17:16:18 »
      Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
      Vay beee .merivaya bak resmen gel al beni diyor. harika anlatım yapmış. zaten direk kullanıcısından aracı dinlemek çok farklı bişey.. miş li geçmiş zaman olmadan direk görüşleri almak yararlı bende listeye alayım bu cengaveri

      Meriva'nın eski kasalarıda fena değil. 2011 i yakından inceleme fırsatımız olmadı işte.
      Zaman en kıymetli hazinedir

      ÇevrimdışıY.E.P.

      • Yeni Üye
      • *
      • İleti: 0

      • Üye'ye 173 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +373/-7
      • Cinsiyet: Bay
        • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
        • Model: 1.6 HDI Dynamic
        • Model Yılı: 2011
        • Yakıt Tipi: Motorin
        Ynt: OPEL MERİVA 2011
        « Yanıtla #5 : 15 Ağustos 2017, 23:40:40 »
        Kapıların içe açılması ve ortada sütun olmaması çok ilginç geliyor.alışılabilirmi acaba

        ÇevrimdışıYönetim

        • Admin
        • *
        • İleti: 58,867

        • Üye'ye 1233 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +614/-17
        • Cinsiyet: Bay
          • ForumOtomobil
        • Ad Soyad: Administrator
        • Marka: Renault
        • Model: Hafif Ticari
        • Model Yılı: 2017
        • Yakıt Tipi: Benzin
        Ynt: OPEL MERİVA 2011
        « Yanıtla #6 : 16 Ağustos 2017, 10:09:38 »
        Sütun derken, orta direkleri mi kastediyorsun?

        Zaman en kıymetli hazinedir

        ÇevrimdışıY.E.P.

        • Yeni Üye
        • *
        • İleti: 0

        • Üye'ye 173 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +373/-7
        • Cinsiyet: Bay
          • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
          • Model: 1.6 HDI Dynamic
          • Model Yılı: 2011
          • Yakıt Tipi: Motorin
          Ynt: OPEL MERİVA 2011
          « Yanıtla #7 : 16 Ağustos 2017, 10:30:44 »
          çok ilginç. ortada sütun yok diye aklımda kalmış. yaşlanıyorum galiba :(

          ÇevrimdışıYönetim

          • Admin
          • *
          • İleti: 58,867

          • Üye'ye 1233 defa
            Teşekkür Edildi

          • Puan +614/-17
          • Cinsiyet: Bay
            • ForumOtomobil
          • Ad Soyad: Administrator
          • Marka: Renault
          • Model: Hafif Ticari
          • Model Yılı: 2017
          • Yakıt Tipi: Benzin
          Ynt: OPEL MERİVA 2011
          « Yanıtla #8 : 16 Ağustos 2017, 10:41:46 »
          Olmasa iyi olurmuş aslında.

          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          çok ilginç. ortada sütun yok diye aklımda kalmış. yaşlanıyorum galiba :(
          Zaman en kıymetli hazinedir

          ÇevrimdışıY.E.P.

          • Yeni Üye
          • *
          • İleti: 0

          • Üye'ye 173 defa
            Teşekkür Edildi

          • Puan +373/-7
          • Cinsiyet: Bay
            • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
            • Model: 1.6 HDI Dynamic
            • Model Yılı: 2011
            • Yakıt Tipi: Motorin
            Ynt: OPEL MERİVA 2011
            « Yanıtla #9 : 16 Ağustos 2017, 11:32:57 »
            kafa sen b max deyince kendine geldi.. ortada direk olmayan meriva değil b-max mış :D




            ÇevrimdışıYönetim

            • Admin
            • *
            • İleti: 58,867

            • Üye'ye 1233 defa
              Teşekkür Edildi

            • Puan +614/-17
            • Cinsiyet: Bay
              • ForumOtomobil
            • Ad Soyad: Administrator
            • Marka: Renault
            • Model: Hafif Ticari
            • Model Yılı: 2017
            • Yakıt Tipi: Benzin
            Ynt: OPEL MERİVA 2011
            « Yanıtla #10 : 16 Ağustos 2017, 11:35:25 »
            :) evet b max te direk yok ama ben pek artısını görmedim. illaki tasarımcısı tavan çökme dayanımını hesaplamıştır ama bana güvenli gelmiyor :)

            Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
            kafa sen b max deyince kendine geldi.. ortada direk olmayan meriva değil b-max mış :D




            Zaman en kıymetli hazinedir

            ÇevrimdışıY.E.P.

            • Yeni Üye
            • *
            • İleti: 0

            • Üye'ye 173 defa
              Teşekkür Edildi

            • Puan +373/-7
            • Cinsiyet: Bay
              • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
              • Model: 1.6 HDI Dynamic
              • Model Yılı: 2011
              • Yakıt Tipi: Motorin
              Ynt: OPEL MERİVA 2011
              « Yanıtla #11 : 16 Ağustos 2017, 11:37:24 »
              Bencede güvenli değil. Akordion gibi olur bi kazada Allah korusun ! yandan darbede de içinden geçip gider diğer araç. sütun darbeyi emmek için var değilmi

              ÇevrimdışıYönetim

              • Admin
              • *
              • İleti: 58,867

              • Üye'ye 1233 defa
                Teşekkür Edildi

              • Puan +614/-17
              • Cinsiyet: Bay
                • ForumOtomobil
              • Ad Soyad: Administrator
              • Marka: Renault
              • Model: Hafif Ticari
              • Model Yılı: 2017
              • Yakıt Tipi: Benzin
              Ynt: OPEL MERİVA 2011
              « Yanıtla #12 : 16 Ağustos 2017, 11:40:19 »
              Aslında yan darbeyi bu tasarımda, kapıların içine gizlemişler. Yani iki kapı kapanınca direk kapıların birleşme noktasında oluyor. Sonuçta kilitli geçme sistemi. Sabit değil. Kilit atınca direk iptal olur. Ben güvenmiyorum.

              Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
              Bencede güvenli değil. Akordion gibi olur bi kazada Allah korusun ! yandan darbede de içinden geçip gider diğer araç. sütun darbeyi emmek için var değilmi
              Zaman en kıymetli hazinedir

              ÇevrimdışıY.E.P.

              • Yeni Üye
              • *
              • İleti: 0

              • Üye'ye 173 defa
                Teşekkür Edildi

              • Puan +373/-7
              • Cinsiyet: Bay
                • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
                • Model: 1.6 HDI Dynamic
                • Model Yılı: 2011
                • Yakıt Tipi: Motorin
                Ynt: OPEL MERİVA 2011
                « Yanıtla #13 : 17 Ağustos 2017, 09:57:20 »
                Aracın teknik verilerini incelediğimde bana uygun olmadığını tespit ettim. ilk eleme sebebim 1690 cm olan eni .. bu rakam aracın arka koltuklarının dar olduğu hissini verdi. b sınıfı araçlarla aynı genişlikte. yüksek tavan ferahlık hissi versede arkaya 3 kişi tıkış pıkış oturmamalı bence. birde şu kapı açma olayı düşündüğümde çok abes geliyor. ters kapı açılması diğer sürücüleri yanıltabilir. arka bagajın 350 LT civarı olmasıda küçük bagaja işaret. tek çocuklu aileler için tercih edilebilir ama bana uymuyor. opel gel sn.Yep senin için zafira modelimiz var diyor ama 2.eli yerlerde sürünüyor onunda

                ÇevrimdışıYönetim

                • Admin
                • *
                • İleti: 58,867

                • Üye'ye 1233 defa
                  Teşekkür Edildi

                • Puan +614/-17
                • Cinsiyet: Bay
                  • ForumOtomobil
                • Ad Soyad: Administrator
                • Marka: Renault
                • Model: Hafif Ticari
                • Model Yılı: 2017
                • Yakıt Tipi: Benzin
                Ynt: OPEL MERİVA 2011
                « Yanıtla #14 : 17 Ağustos 2017, 10:44:48 »
                En son Doblo'su olan enişte moduna bağlamazsan olayı iyi :D

                Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
                Aracın teknik verilerini incelediğimde bana uygun olmadığını tespit ettim. ilk eleme sebebim 1690 cm olan eni .. bu rakam aracın arka koltuklarının dar olduğu hissini verdi. b sınıfı araçlarla aynı genişlikte. yüksek tavan ferahlık hissi versede arkaya 3 kişi tıkış pıkış oturmamalı bence. birde şu kapı açma olayı düşündüğümde çok abes geliyor. ters kapı açılması diğer sürücüleri yanıltabilir. arka bagajın 350 LT civarı olmasıda küçük bagaja işaret. tek çocuklu aileler için tercih edilebilir ama bana uymuyor. opel gel sn.Yep senin için zafira modelimiz var diyor ama 2.eli yerlerde sürünüyor onunda
                Zaman en kıymetli hazinedir


                 

                Sitemap 
                1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44