Arabamda Çekiş Prroblemi Var. Lütfen Yardım

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı eskey

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: kemal çıtak
  • Marka: honda
  • Model: civic 1,6 elegans otom.
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
 2008 honda civic otomatik vites kullanıyorum. 8 ay önce arabayı aldım ve BRC marka tüp taktırdım. Tüp takılmadan önce aynı sorun varmıydı bilmiyorum ama tüp takıldıktan sonra araba hem tüpte hemde benzinde gaz yemiyor. rampalarda çekişten çok düşüyor. 4. viteste çıkması gereken rampada 2.vitese kadar düşüyor. Düz yolda ise 2500 devire kadar gazı yiyor 2500 devirde tıkanıyor birkaç sanayi sonra birden 4000 devire yükseliyor ve motor bağırmaya başlıyor. gazı kesip tekrar yüklendiğimde 3 - 4 saniye bekleyip daha sonra tepki veriyor. Arabaya bakmayan usta kalmadı bobinler, bujiler değişti tüm bakımları yapıldı. Selenoidler, gaz kelebeği ve hava akış sensörü temizlendi defalarca subap ayarı yapıldı, eksoza bakıldı ama araba bir türlü düzelmedi. Yalnız bu sorun her zaman devam etmiyor. Bazen açılıyor araba bildiğiniz uçak, gaz pedalına nerdeyse dokunamıyorum bile. bazende tıkanıyor ve sıkıntılar başlıyor. En son arıza lambasını yaktı servise götürdüm gaz kelebeği arızası dediler program attılar araba düzeldi. 15 gün sora aynı sorunlar tekrar nüks etti. artık servise gitmeye utanıyorum. arabaya binen herkes bu araba gitmiyor diyor. Araba daha 76000 km de.  bana bu konuda yardım ederseniz çok sevinirim. ne yapmam gerekiyor artık inanın bilmiyorum.



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
öncelikle geçmiş olsun. olası sıkıntıları yaratabilecek neredeyse tüm parçalar kontrolden geçmiş ve onarım yapılmış. hala devam etmesi gerçekten ilginç. Genelde gözden kaçırılır ve üstünde durulmaz ben farklı bir durumdan bahsedeceğim, bunu kendinizde kontrol edebilirsiniz. Aşağıdaki resimde işaretlediğim parça hava emiş ve filtre grubunun olduğu hazne ve hava filtresi. Şimdi bu kesin çözüm olur mu bilmem ama bakmanda yarar var. Çünkü bu tip devir sorunlarında insanlar araştırıyor araştırıyor dünyanın masrafını yapıyor, en son bir bakıyorsun sorun bu sistemde çıkıyor.

Şimdi, akordeon boru ön taraftan havayı filtre kabına taşıyor. Filtre ediyor ve yanma hücrelerine gönderiyor. Sen bu tesisatı iyice kontrol et. Çatlak, kırık, kelepçesi gevşek, hava filtresi kabının tırnakları bozuk iyi basmıyor veya buna benzer gözle görülen birşey varmı kontrol et. Şayet birşey bulursan yani kırık çatlak, değiştir. Sorunun çözümlenip çözümlenmediğine bak. Ayarsız hava akışı arabanın saçmalamasına neden olur. O basit boruda bir kırık veya çatlak uğraştırır durur. Kontrol etmende yarar var. En azından tedbiren. Çünkü tekrar söylüyorum kesin buradadır budur değil, ihtimal dahilindedir.


Çevrimdışı eskey

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: kemal çıtak
  • Marka: honda
  • Model: civic 1,6 elegans otom.
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Teşekkür ederim. Eminim bakmışlardır ama ben yinede bir daha baktırayım.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Teşekkür ederim. Eminim bakmışlardır ama ben yinede bir daha baktırayım.
Kompresyon ve performans testini unutma. Problem çözülünce sonucu bildirirsen iyi olur.

Zenfone5 ile Tapatalk kullanarak gönderildi.




 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33