HYUNDAİ ACCENT 2005 ADMİRE 1.3 ACİL YARDIM

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı quadqore

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 93
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: alper yücel
  • Marka: hyundai
  • Model: accent admire
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
mrb lar forumotomobil üyeleri benim hyundai accent admire 1.3 sıralı sistemli bir aracım var fakat bir sorunum var araçla düz yolda 3000 ---3500 devire geliyor devir saati fakat araba 120 km/h geçmiyor bunun nedeni ne olabilir saygılarımla....  ....  :utanmak: :ciglik:



Çevrimdışı quadqore

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 93
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: alper yücel
  • Marka: hyundai
  • Model: accent admire
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
ilginiz için teşekkür ederim peki normal birşeymidir bu yani baskı balatasında sorun olabileceğini düşünüyorum ama tabiki sizin tecrübelerinizden de yararlanmak istiyorum :anlamadim:


Çevrimdışı alis_09

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,997
    • Puan +134/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Alican Gürcan
  • Marka: Admire 1.3 MPI
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Alper kardeşim bu olay kaçıncı viteste oluyor. düşük devirlerde vites değiştirip arabayı yoruyorsundur belke biraz yüksek devirde kullanıp büyült vitesi, birde gaz ayarlarına baktır belki tüpün roleler arızalı veya tıkalı olabilir
>>>>> Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur! <<<<<


Çevrimdışı quadqore

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 93
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: alper yücel
  • Marka: hyundai
  • Model: accent admire
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Alper kardeş senden bir ricam var mesajlarını küçük harfle yazarsan sevinirim  ;) ;) ;) aksi halde her defasında düzeltmek zorunda kalıyorum ;) ;) ;)
Yani bir önceki mesajımda dediğm gibi benim aracımda öyle fakat o hızlarda gayet seri ve atak durumda senin aracın o hızlarda gaz tepkimesi nasıl 120 km hızla giderken hiçmi bu hızı geçemiyorsun?
bu hızı malesef geçemiyorum yani hiç bir şekilde bir atikliği malesef yok


Çevrimdışı quadqore

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 93
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: alper yücel
  • Marka: hyundai
  • Model: accent admire
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Alper kardeşim bu olay kaçıncı viteste oluyor. düşük devirlerde vites değiştirip arabayı yoruyorsundur belke biraz yüksek devirde kullanıp büyült vitesi, birde gaz ayarlarına baktır belki tüpün roleler arızalı veya tıkalı olabilir
gayet devirli kullanıyorum yani bence 3000 devirde vites atıyorum 4.viteste 100 ü görüyor 5. vitese atınca araç 3,500 devire geliyor fakat 120 km/h geçmiyor


Çevrimdışı alis_09

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,997
    • Puan +134/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Alican Gürcan
  • Marka: Admire 1.3 MPI
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Alper bey o zaman deviri yüksek tut biraz 3.500 değilde 4.500 lerde değiştir vitesi araba belli ki kendini toparlayamıyor. Ve en yakın zmanda gaz ayarına baktır
>>>>> Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur! <<<<<


Çevrimdışı quadqore

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 93
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: alper yücel
  • Marka: hyundai
  • Model: accent admire
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Alper bey o zaman deviri yüksek tut biraz 3.500 değilde 4.500 lerde değiştir vitesi araba belli ki kendini toparlayamıyor. Ve en yakın zmanda gaz ayarına baktır
bilgisayarlı gaz kontrolüne girdim fakat gaz ayarında hiç bir sorunun olmadıgını söyledi yetkili arkadaş bir anlam veremiyorum


Çevrimdışı alis_09

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,997
    • Puan +134/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Alican Gürcan
  • Marka: Admire 1.3 MPI
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Gerçekten ilginç  :düşünüyor: :düşünüyor: :düşünüyor:
>>>>> Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur! <<<<<


Çevrimdışı quadqore

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 93
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: alper yücel
  • Marka: hyundai
  • Model: accent admire
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG

Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Alper hoşgeldin. Bir ara tanışma ve aracınızı tanıtınız bölümünde de konu açıp hem tanışıp, hem aracınıda görmek isteriz. İyi forumlar dilerim.

Aracındaki sıkıntı çekişle alakalı sanırım. Araç 1300 motor, daha önce daha büyük bir motorlu araçtan (1,8 - 2,0) 1,3 e geçiş yaptıysan belki pisikolojikte olabilir senin için.

Ama sonunun baskı balatada olduğunu düşünüyorsan şunu dene; Aracı düz bir yerde el freni çekili çalıştır, 1. vitese tak ve el frenini indirmeden yavaş yavaş gaz ver. Araç stop etmeden gaz yemeye devam ediyorsa baskı balata sıkıntılı. En kısa sürede değiştir. Eğer stop ediyorsa baskı balata sağlam demektir. (Not:El freni iyi tutuyor olmalı)

Başka aklıma gelen ise katalizör. Eğer katalizör tıkalıysa araç motoru sıkışır. Dolayısıyla egzost gazını atamadığı için bağırır ama gitmez. Bunun için aracı 3-5 km kullandıktan sonra inip egzost manifoltunu kotrol et. Bu gibi bir durumda egzost manifoltu sıcaktan kızarır. Eğer böyle birşey varsa, katalizör değişecek. (ki bu en masraflı olan onarımdır)

Hakkında hayırlısı ve en ekonomik olan arızayla kurtulman dileğiyle. Geçmiş olsun.


Çevrimdışı quadqore

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 93
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: alper yücel
  • Marka: hyundai
  • Model: accent admire
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
söylediklerinizi birazdan uygulamaya çalışacagım katalizatör iptal etme gibi bi durum söz konusumudur peki evet 2.0 sonata aracım vardı bundan önce psikolojikmen etkileniyor da olabilirim ama aracın 120 km\h da kalmasıda çok üzücü   bir durum


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
2000cc sonata'dan sonra 1300cc Accent'e binmekten oluyor gibi geldi bana biraz. Söylediklerimi deneyin, eğer sıkıntı yoksa devam. Motor gücüyle ilişkili bir durum. Bende 1600cc Elantra'dan sonra 1300cc Accent'e binince çok kötü hissediyorum. Araç bağırıyor ama gitmiyor. Umarım mekanik sıkıntı yoktur. Zaman+Para kaybı demek çünkü

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
söylediklerinizi birazdan uygulamaya çalışacagım katalizatör iptal etme gibi bi durum söz konusumudur peki evet 2.0 sonata aracım vardı bundan önce psikolojikmen etkileniyor da olabilirim ama aracın 120 km\h da kalmasıda çok üzücü   bir durum



Çevrimdışı quadqore

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 93
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: alper yücel
  • Marka: hyundai
  • Model: accent admire
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Öncelikle aramıza hoşgeldin Alper bende Uğur gibi düşünüyorum ama öncelik baskı balatada sorun olabilir acaba arabanın geçmişi hakkında bilgi verebilirmisin  km veya daha önce baskı değişmiş mi en azından tahminimiz kolaylaşır
aracın geçmişi ile ilgili hiç bir bilgim yok aracı yeni aldım 150.000 km de mekanik olarak birşeylerin değiştigini düşünmüyorum fakat tüp tankı benzin pompası tüp beyni ve ayarlarının yapıldıgını biliyorum daha önceki aracım uçak gibi oldugun dan öyle düşünüyor olabilirm ama çok aşırı derece araç yıgılıyor yani kısa bir yokuştan şahinin sol çekmesi üzüyor açıkcası :(


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Sen boşver Şahin'i :) Onlar rampada veya düzde her durumda sollamaya çıkar ;) Yakıt ayarlarından yana bir sıkıntın yoksa, baskı balatayı ve katalizörü kontrol edeceksin. Bunlara bak aracın tepkilerini bizimle paylaş. Ona göre kafa kafaya verip çözüm arayalım olur mu?

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Öncelikle aramıza hoşgeldin Alper bende Uğur gibi düşünüyorum ama öncelik baskı balatada sorun olabilir acaba arabanın geçmişi hakkında bilgi verebilirmisin  km veya daha önce baskı değişmiş mi en azından tahminimiz kolaylaşır
aracın geçmişi ile ilgili hiç bir bilgim yok aracı yeni aldım 150.000 km de mekanik olarak birşeylerin değiştigini düşünmüyorum fakat tüp tankı benzin pompası tüp beyni ve ayarlarının yapıldıgını biliyorum daha önceki aracım uçak gibi oldugun dan öyle düşünüyor olabilirm ama çok aşırı derece araç yıgılıyor yani kısa bir yokuştan şahinin sol çekmesi üzüyor açıkcası :(


Çevrimdışı quadqore

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 93
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: alper yücel
  • Marka: hyundai
  • Model: accent admire
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Alper hoşgeldin. Bir ara tanışma ve aracınızı tanıtınız bölümünde de konu açıp hem tanışıp, hem aracınıda görmek isteriz. İyi forumlar dilerim.

Aracındaki sıkıntı çekişle alakalı sanırım. Araç 1300 motor, daha önce daha büyük bir motorlu araçtan (1,8 - 2,0) 1,3 e geçiş yaptıysan belki pisikolojikte olabilir senin için.

Ama sonunun baskı balatada olduğunu düşünüyorsan şunu dene; Aracı düz bir yerde el freni çekili çalıştır, 1. vitese tak ve el frenini indirmeden yavaş yavaş gaz ver. Araç stop etmeden gaz yemeye devam ediyorsa baskı balata sıkıntılı. En kısa sürede değiştir. Eğer stop ediyorsa baskı balata sağlam demektir. (Not:El freni iyi tutuyor olmalı)

Başka aklıma gelen ise katalizör. Eğer katalizör tıkalıysa araç motoru sıkışır. Dolayısıyla egzost gazını atamadığı için bağırır ama gitmez. Bunun için aracı 3-5 km kullandıktan sonra inip egzost manifoltunu kotrol et. Bu gibi bir durumda egzost manifoltu sıcaktan kızarır. Eğer böyle birşey varsa, katalizör değişecek. (ki bu en masraflı olan onarımdır)

Hakkında hayırlısı ve en ekonomik olan arızayla kurtulman dileğiyle. Geçmiş olsun.
1.vitese takıp kaldırmaya çalıştıgımda stop ediyor kalkmıyor devir saati yükselmiyor yani



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33