Bu işi yapacak usta daha iyi seçim yapacaktır illa ki, ama
Pistonlar
Piston kolları
Üst kapak
Sübaplar
Sübap mili
Burçlar (yataklar)
Krank mili
Kavrama sistemi
Şanzıman
Bujiler
Buji kabloları
Radyatör
vs... vs...
Yani istediğin gücü karşılamayan herşeyin değişmesi gerekecek.
Bence motor rektefiyesine bunca para harcayana kadar, yeni motor fiyatlarını araştırıp, küçük küçük performans artırmaya baksan sanki bana daha hesaplıya malolacakmış gibi geliyor. Mevcut motor zaten hasarlı. Çatlak var demiştin. Otur bir hesap çıkar, olmadı yüksek performanslı uyumlu bir motor seç
takılabilir fakat dediğiniz gibi önce temiz rektefiye lazım tabi motor açılmışken turbo için normal pistondan farklı magnezyumsuz cartsız curtsuz piston lazım diye biliyorum ki kısa sürede erimesin toplanırken hepsi halledilir ama emek ve parayla doğru orantılı olarak eğer kararlıysanız bize keyifle izlemek düşer.Bide işe girişmeden önce maximum turbo basıncıyla beygiri belirlemeniz lazım kolay gelsin
maximum turbo basıncıyla beygiri belirlemeniz lazım derken yani bir hedef koymamız lazım sanırım.atıyorum 250 bg lik bir güç istiyoruz.buna göre bir turbo kiti ve yine bu turbo kitinin ürettiği basınca ve güce dayanıcak durumda pistonlar vs temin edilicek.
bir sorum daha olucak.turbo sistemine dayanıklı bir motor toplanıcak diyelim.hangi parçaların daha dayanıklı olması lazım.(piston vs) tam bir liste sunabilirmisiniz ?